روژان نون خ ، بیوگرافی کامل هدیه بازوند

  • کد خبر : 380380
  • 13 بهمن 1399 - 7:40
روژان نون خ ، بیوگرافی کامل هدیه بازوند

هدیه بازوند در در سریال نون. خ در نقش روژان خانزاده بازی نموده است که بازی در این مجموعه سبب شهرت او شد.هدیه بازوند، بازیگر نقش روژان در سریال نون خ، که این روزها روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و مورد توجه بینندگان قرار گرفته‌است، بازیگری را از سریال هشتگ خاله سوسکه شروع کرد. نگاهی خواهیم داشت به بیوگرافی و شروع کار این هنرمند.

 

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در کرمانشاه، بازیگر است. هدیه بازوند تنها دو برادر دارد.او با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه وارد دنیای بازیگری شد و در سریال نون خ در نقش روژان حضور داشت.او همچنین نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت.

این هنرمند که این روز‌ها همه او را به واسطه‌ی بازی در سریال نون خ می‌شناسند، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می‌باشد که با گذراندن دوره‌های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد.

روژان

زندگی شخصی و خانواده

او زاده بندر عباس اسـت و اصالتا کرمانشاهی می‌باشد و خودش با توجه به فعالیت بازیگری خیلی وقت‌ها مجبور است که به تهران برود و برای مدتی آن¬جا بماند. خانم هدیه بازوند دو برادر هم دارد، می‌گوید با اینکه اصالتا کورد است، اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟هدیه بازوند و پدرش

>>>اخبار مرتبط:

بهترین بازیگران مرد سال چه کسانی هستند؟

۱۵ راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends

بازیگری و شروع آن

خانم بازوند با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری وارد این حرفه شده اسـت، او زیر نظر امین تارخ این حرفه را فراگرفته و سپس از طریق «موسسه نقش اول» فعالیت‌های خودرا آغاز میکند.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟

او در سال ۹۷ وقتی ۳۱ ساله بود، با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی، بطور رسمی وارد دنیای بازیگری شد. او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت به¬کارگردانی سیروس الوند؛ کنار چهره هایی، چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد. بخش اعظمی از شهرت این بازیگر به¬واسطه¬ی بازی در سریال نون خ ب¬دست آمده است. خانم بازوند میگوید: مـن از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی آشنا شدم و از طریق ایشان کـه مدیر تصویر برداری سریال بودند، بـه پروژه «نون خ» معرفی شدم.

نون خ

کاراکتر روژان سریال نون خ

ایشان در سریال نون خ در نقش دختری به نام روژان بازی کرده که این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز ۹۹ به کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن شبکه یک رفت.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟

هدیه بازوند در ارتباط با نقش روژان در سریال نون خ می¬گوید: «مـن یک دختر شهری ام با تحصیلات دانشگاهی، اما روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم بود، افکار مـن و روژان باهم فرق دارد، اما از نظر روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان بـه خوبی ارتباط برقرار کردم.»

داستان سریال نون خ

داستان سریال نون خ یک درام طنز می‌باشد. کاراکتر اصلی داستان نورالدین خانزاده است که بعدا بصورت مخفف ن. خ شناخته می‌شود، او معتمد و امین کشاوارزان است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی دجار مشکلاتی می‌شود.

روژان نون خ

انتقادات به لهجه کردی

سریال که پخش شد عده‌ای از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا بخاطر پخش سراسری نمی‌توانستیم کردی صحبت کنیم، و وادار بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می‌خواهد پارسی حرف بزند.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون خ کیست؟

هدیه بازوند درباره فرهنگ غنی مردم کرد می‌گوید: «کُرد زبان‌ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که به نظر من سریال نون خ توانست فقظ بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کرد‌ها حتی بسیار مهربان‌تر از آن هستند که در این مجموعه می‌بینید، اما بخاطر ماهیت طنز آن داستان‌های اغراق آمیز جالبی دارند.»

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=380380

ثبت نظر

-