بیک زاده: ترکیب استقلال زیاد تغییر می‌‌کند

  • کد خبر : 377457
  • 11 بهمن 1399 - 11:22
بیک زاده: ترکیب استقلال زیاد تغییر می‌‌کند


کد خبر: ۱۷۳۴۴۹۹/۳۹

زمان: ۱۱:۱۵  
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

بازدید: ۴۳۲

امیدوارم این تیم امسال قهرمان لیگ شود

هافبک سابق استقلال می‌گوید این تیم ضعف هایی دارد که باید در آینده برطرف شود.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال روز گذشته درحالی که به شدت به امتیاز نیاز داشت به کسب یک امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان رضایت داد. هاشم بیک زاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت:  متاسفانه ترکیب زیاد تغییر می کند. استقلال دیروز موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد ولی با دستورات تاکتیکی بهتر می تواند بیشتر موقعیت ایجاد کند. آقا محمود هم دارد کار می کند. تا بازیهای آسیایی فاصله زیادی باقی نمانده و امیدواریم بتوانند یک برنامه ریزی درست کنند و در آسیا نتایج خوبی به دست آورند.

او ادامه داد: استقلال روی اشتباه حسینی گل خورد؛ البته می‌توانستند گل دیگری هم دریافت کنند خوش شانس بودند که توانستند گل هم بزنند. هرچند که موقعیت های دیگری هم داشتند که دوبار به تیر دروازه زدند. در آینده امیدواریم ضعف هایی که دارند برطرف شود.

بازیکن سابق استقلال درباره نوع بازی این تیم خاطرنشان کرد: به نظر من بازیکنان نمی‌توانند برنامه ها را به خوبی پیاده کنند و انجام بدهند. تغییر و تحول در ترکیب هم  ناهماهنگی ایجاد می‌کند وامیدواریم در بازی آینده این مشکلات نباشد.

بیک زاده در پایان در خصوص قرعه استقلال که می گویند سخت ترین گروه در بین نمایندگان ما در آسیا است افزود: قرعه استقلال سخت ترین است ولی از بدشانسی نیست. این به خاطر این است که  همیشه استقلال در این چند ساله به عنوان نایب قهرمان رفته یا تیم دوم و سوم رفته ودر سید c قرار گرفتند و بهترین تیم ها نیز سید  AوBهم در گروه قرار می گیرند. به خاطر همین است که هر ساله این اتفاق می‌افتد. انشاالله امسال  قهرمان شوند تا این اتفاقات رخ ندهد البته استقلال مقابل تیمهای بزرگ خوب بازی می کند و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی بیفتد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377457

برچسب ها

ثبت نظر

-