انتظاری و گلزنی به سبک کاریوس برابر استقلال

  • کد خبر : 376916
  • 10 بهمن 1399 - 16:20
انتظاری و گلزنی به سبک کاریوس برابر استقلال


کد خبر: ۱۷۳۴۳۳۲/۴

زمان: ۱۵:۴۰  
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بازدید: ۷,۸۰۲

هافبک نفت مسجدسلیمان با ارسال از نقطه کرنر و اشتباه دروازه‌بان حریف توانست گل برتری تیمش را به نام خود کند.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که بازی دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان به صورت پایاپای و بدون ایجاد موقعیت جدی روی دروازه‌ها دنبال می‌شد، یک اشتباه باورنکردنی از سوی گلر آبی‌ها شادی گل را به اردوی شاگردان مجتبی حسینی آورد.

 

نیما انتظاری، هافبک میانی نفت مسجدسلیمان که در این فصل عملکرد موفقی در ترکیب این تیم داشته، در شرایطی که قصد داشت توپ را از نقطه کرنر برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند، با اشتباه عجیب از سوی دروازه بان استقلال شرایط گلزنی را برای تیم خود مهیا دید. ارسال تند و تیز این بازیکن و خروج سیدحسین حسینی و در حالیکه تصور می‌شد به راحتی در اختیار گلر آبی‌ها قرار گیرد، با مهار اشتباه شماره یک استقلال مسیر دروازه را طی کرد و با لغزیدن از دستانش به گل اول بازی برای نفت مسجدسلیمان تبدیل شد.

 

اشتباه باورنکردنی سیدحسین حسینی که بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی بار دیگر شانس حضور در ترکیب استقلال را به دست آورده بود، باعث شده تا نیما انتظاری و نفت مسجدسلیمان در آستانه دستیابی به امتیاز از این بازی قرار داشته باشند و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا گلر باتجربه استقلال قادر خواهد بود در ادامه که مسلما شاگردان مجتبی حسینی چشم به ضدحملات خواهند دوخت این اشتباه خود را جبران کند یا در دومین بازی هم شرایط علیه دستیابی امتیاز برای محمود فکری و تیمش دنبال خواهد شد.

 

نیما انتظاری که پیش از این موفق شده بود یکی از گل‌های زیبای لیگ را با شوتی دیدنی مقابل فولاد خوزستان به نام خود کند، اکنون با ارسالی از نقطه کرنر جشن شادی گل خود را برپا کرد و یک گل ارزشمند دیگر را برای نفت مسجدسلیمان به نام خود کرده است.

 

گلی که در فضای مجازی بلافاصله با ترول‌هایی از سوی هواداران فوتبالی همراه شده و به سبک گل‌هایی که کاریوس، دروازه‌بان اسبق لیورپول دریافت کرده، مورد مقایسه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376916

ثبت نظر

-