نفت مسجد سلیمان – استقلال؛ میهمان گل نخور!

  • کد خبر : 376819
  • 10 بهمن 1399 - 14:03
نفت مسجد سلیمان – استقلال؛ میهمان گل نخور!


کد خبر: ۱۷۳۴۲۷۴/۱

زمان: ۱۰:۵۱  
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بازدید: ۸,۸۹۷

آبی‌ها، بهترین خط دفاعی در دیدارهای خارج از خانه؛

شاگردان محمود فکری در قیاس با دیگر تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ بیستم توانسته‌اند از حیث آمار دفاعی بهترین عملکرد را در دیدارهای خارج از خانه به ثبت رسانند.

به گزارش “ورزش سه” در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا در مسجدسلیمان، شاگردان مجتبی حسینی در تیم نفت پذیرای استقلال تهران خواهند بود؛ استقلالی‌ها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، صدر جدول را در اختیار دارند و برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به سه امتیاز تقابل با نفت دارند. نگاهی به آمار و ارقام آبی‌ها در دیدارهای خارج از خانه لیگ بیستم نشان می‌دهد آن‌ها در دیدارهایی که میهمان هستند، کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته‌اند.

 

چرا که آبی‌پوشان با هشت گل خورده بعد از پرسپولیس، دومین خط دفاع برتر لیگ را به خود اختصاص داده‌اند و جالب اینجاست که این تیم در دیدارهای خارج و داخل خانه به طور مساوی چهار بار دروازه‌اش باز شده است؛ این تعداد گل دریافتی در دیدارهای خارج از خانه، بهترین آماری است که در حال حاضر تیمی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رسانده است. آبی‌پوشان در مصاف با فولاد خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ (دو گل) و در دیدارهای هفته نهم و یازدهم مقابل گل‌گهر و تراکتور یک گل دریافت کردند.

 

این آمار نشان از کار دشوار تیم‌ها در دیدارهای خانگی‌شان مقابل استقلال است و نفت مسجدسلیمان که با ۹ گل در ۱۲ هفته، یکی از تیمهای متوسط لیگ در امر گلزنی است،

بدون‌شک فردا کار سختی برای باز کردن دروازه شاگردان محمود فکری خواهد داشت.

 

استقلال در لیگ بیستم در ۶ دیدار خارج از خانه به میدان رفته‌اند که ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست ماحصل کار آبی‌پوشان بوده است و آنها برای بقا در صدر جدول فردا محکوم به کسب چهارمین برد در هفتمین دیدار خارج از خانه فصل هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376819

ثبت نظر

-