ماجرای مشاجره حاتمی‌کیا با برزیده چه بود؟

  • کد خبر : 376223
  • 09 بهمن 1399 - 18:18
ماجرای مشاجره حاتمی‌کیا با برزیده چه بود؟

دیده بان ایران به نقل زا انصاف نیوز: عبدالحسین برزیده در خصوص اعتراض یکی از کارگردان های معروف در حضور آیت الله خامنه ای به او پس از مطرح کردن برخی مشکلات در عرصه سینما و کشور گفت: در مورد آقای حاتمی‌کیا هم من با توجه به این قسمتی از صحبت‌های ایشان پخش شد، قصد نداشتم صحبت کنم. ولی ایشان قبلاً هم گفته‌اند که من سرباز نظامم و ظاهراً وظیفه سربازی خود را انجام می‌دهند.

البته بعد از اینکه با ایشان صحبت کردم، به ایشان گفتم که حداقل در آن جمع احترام شخص آقای خامنه‌ای را نگه می‌داشتی؛ چون وقتی شروع می‌کنی به پرخاش کردن و داد و بیداد کردن خطاب به کسی که رو در رو با کسی حرف می‌زد. یک موقع من پشت سر کسی حرف می‌زنم، شما می‌توانی از او دفاع کنی.

اما وقتی آن آدم حضور دارد و آدم کوچکی هم نیست و نیازی به حمایت و کمک ندارد، و شما وارد می‌شود، خیلی کار زشتی است به لحاظ ادب و رفتارهای اجتماعی. ایشان پذیرفت و گفت که نباید در حضور ایشان این گونه صحبت می‌کردم. البته آنجا می‌توانستم پاسخ دهم و دلایلی هم داشتم که بخشی از آن هم چیزی است که بعداً به او گفتم. حالا ایشان این طور فکر می‌کند. متأسفانه فکر می‌کند که وظیفه دارد به عنوان یک سرباز اگر کسی هم حرفی زد، باید به او حمله کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376223

ثبت نظر

-