«خانه امن» به فصل دوم رسید

  • کد خبر : 374368
  • 08 بهمن 1399 - 22:55
«خانه امن» به فصل دوم رسید

برنا: کارگردان سریال «خانه امن» با انتشار یادداشتی از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر داد.

احمد معظمی همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل اول این سریال نوشت: «به حول و قوه الهی و با کمک همه دوستان، مجموعه تلویزیونی خانه امن بعد از حدود دو سال کار شبانه‌روزی در ۵۰ قسمت به پخش رسید و یکشنبه ۷ دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از تلاش‌های ما در نشان دادن زحمات و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) انجام شد.

خدا را شاکریم که این توفیق را به ما عنایت کرد تا بتوانیم گوشه‌ای هرچند کوچک از زحمات و رشادت‌های کسانی را که شبانه‌روز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، در قالب یک مجموعه تلویزیونی به تصویر بکشیم و شکر بیشتر آنکه این مجموعه مورد استقبال مخاطبان و اهالی رسانه قرار گرفت.

بر خود تکلیف می‌دانم از تمام دوستانم در زمان ساخت در جلوی دوربین و پشت دوربین یاریگر ما بودند، تشکر کنم. همچنین از دوستان اهالی رسانه در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مختلف و فضای مجازی که توجه ویژه‌ای به این سریال داشتند بسیار سپاسگزارم.

به زودی پیش‌تولید فصل دوم سریال خانه امن آغاز می‌شود و قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش‌های دیگری را از تلاش‌هایی که برای امنیت کشور انجام می‌شود نشان دهیم و امیدواریم فصل دوم این سریال نیمه اول سال ۱۴۰۰ به پخش برسد.»

نویسنده:حسین تراب نژاد،تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی بازیگران:حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی وسوگول طهماسبی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=374368

برچسب ها

ثبت نظر

-