آذری: دنبال لغو قانون منع جذب بازیکنان خارجی هستیم

  • کد خبر : 373764
  • 08 بهمن 1399 - 17:02
آذری: دنبال لغو قانون منع جذب بازیکنان خارجی هستیم


کد خبر: ۱۷۳۳۹۶۹/۴۱

زمان: ۱۶:۲۰  
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

بازدید: ۲,۱۵۱

تیم های ایرانی در بازی های متمرکز عملکرد بهتری دارند؛

سعید آذری می گوید با همکاری با سایر باشگاه های ایرانی به دنبال منع قانون جذب بازیکنان خارجی است.

به گزارش “ورزش سه”، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا که امروز ظهر انجام شد، حرف هایش را اینطور در مورد هم گروهی های این تیم که السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هستند، آغاز کرد و گفت: گروه بسیار سختی داریم؛ البته تمام تمرکز ما روی دیدار اول‌مان در پلی‌آف مقابل العین امارات است، تا بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. با توجه به اینکه یک تیم قطری سرگروه ما است به احتمال فراوان بازی پلی‌آف در قطر برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به قانون منع بازیکنان خارجی ادامه داد: امیدواریم پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فولاد زودتر باز شود و از سویی با همکاری سایر باشگاه‌ها به دنبال این هستیم، که قانون منع جذب بازیکنان خارجی را لغو کنیم تا بتوانیم با بازیکنان خارجی راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم و با این شرایط مقابل غول‌های آسیا قرار نگیریم.

بخش بعدی حرف های آذری با میزان در رابطه با فشردگی بازی ها بود و با بیان این نکته که در این شرایط تیم های ایرانی عملکرد بهتری از رقبایشان و به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند، اضافه کرد: کار در چنین مسابقاتی سخت است ولی تیم‌های ایرانی معمولا تمرینات خوب و با شدت بالایی دارند و در مسابقاتی که به این شکل برگزار می‌شود، تیم‌های ایرانی ثابت کردند در مقایسه با تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس عملکرد بهتری دارند. نمونه آن هم پرسپولیس در فصل گذشته است که از نظر بدنی بهتر از سایر تیم‌ها بود. فرمانده تیم ما جواد نکونام است و او نشان داده که تفکرات حرفه‌ای دارد و می‌تواند شرایط را در هر بازی تغییر دهد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=373764

ثبت نظر

-