واکنش پلیس به خاموشی شبانه بزرگراه‌های تهران

  • کد خبر : 373665
  • 08 بهمن 1399 - 15:59
واکنش پلیس به خاموشی شبانه بزرگراه‌های تهران

برترین‌ها: به تازگی روشنایی معابر شهر تهران به خصوص بزرگراه‌ها همزمان با تاریکی هوا خاموش می‌شوند که توضیح شرکت توانیر و واکنش پلیس راهور را به دنبال داشت.

علت خاموشی معابر تهران، راس ساعت ۲۱ 

یکی از مسئولان روابط عمومی توانیر جویا شدیم که در این باره به «باشگاه خبرنگاران جوان» گفت: معابر و بزرگراه‌های استان تهران راس ساعت ۲۱ با هماهنگی راهور خاموش می‌شوند و خاموشی معابر راس ساعت ۱۸ صحت ندارد.

او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می‌شود. بر این اساس با انجام این خاموشی‌ها ذخایر گازی نیروگاه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در صورتی که نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه شوند، پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل نیز صنعت برق، همه توان خود را برای اجرای مصوبات و دستورات دولت به کار خواهد بست.

واکنش پلیس به خاموشی شبانه برخی از بزرگراه‌های پایتخت

رییس پلیس راهور پایتخت از اعلام مخالفت پلیس با خاموش شدن چراغ‌های برخی از بزرگراه‌های پایتخت در ساعات منع تردد خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر فاتب برگزار شد درباره چرایی خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه‌های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه‌ها در دست پلیس نیست واین موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کردیم اما آنها به ما گفتند که یکسری مشکلات دارند و باید زیرساخت‌های خود را تعمیر کنند.

حمیدی در پاسخ به «ایسنا» درباره احتمال افزایش تصادفات در نتیجه این خاموشی‌ها گفت: طبیعتا در شرایط عدم نور کافی مشکلاتی ایجاد می‌شود وما هم مخالفت خود را اعلام کرده‌ایم اما به زودی گزارشی در این مورد اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که پلیس پیگیر تامین نور در دیگر معابر و گذرگاه‌ها نیز هست ودر این خصوص نامه‌نگاری ومکاتبه هم انجام داده‌ایم تا این موضوعات حل و فصل شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=373665

برچسب ها

ثبت نظر

-