آخرین وضعیت پرونده مهدی‌پور و بابک مرادی

  • کد خبر : 372401
  • 08 بهمن 1399 - 1:37
آخرین وضعیت پرونده مهدی‌پور و بابک مرادی


کد خبر: ۱۷۳۳۸۶۲/۱۳

زمان: ۲۳:۴۰  
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

بازدید: ۸,۶۷۲

سخنگوی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت شکایت از این تیم بخاطر جذب دو بازیکن جدید اظهار نظر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، حجت نظری در گفت‌وگو با  برنامه “ورزش ایران” از رادیو ایران در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و اظهارات سهیل مهدی گفت: با توجه به اینکه همه پیش زمینه‌های لازم برای کسب مجوز را انجام داده‌ایم، در نهایت کمیته‌ای که به این منظور در فدراسیون فوتبال اختصاص داده شده، در مرحله بدوی مدارک ما را تایید کرد و برای AFC فرستاد؛ در نهایت هم کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از باشگاه هایی که مجوز حرفه ای دارند و می‌توانند وارد لیگ قهرمانان شوند را اعلام کرد که از ایران هم نام استقلال در لیست بود. این اتفاق نشان می‌دهد ما عملا برای ورود به لیگ قهرمانان دوره بعدی هیچ مشکلی نداریم و اگر آقای مهدی در این خصوص صحبتی داشته‌اند، در خصوص سال‌های آینده بوده است و فکر نمی‌کنم در این دوره برای تیم‌های فعلی مشکلی به وجود بیاید.

 

او در مورد اینکه حضور استقلال در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی قطعی است، گفت: بله، استقلال مستقیم به مرحله گروهی رفت و امیدواریم با توجه به شرایط خوبی که امسال داریم به راحتی از مرحله گروهی هم صعود کنیم.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد شکایت ذوب‌آهن و ماشین‌سازی از آنها بخاطر جذب مهدی مهدی‌پور و بابک مرادی مرادی، ابراز کرد: موضوع آقای مهدی‌پور هنوز در کمیته تعیین وضعیت است و تعیین تکلیف نشده که امیدوار هستیم زودتر مشخص شود و رای به نفع آقای مهدی‌پور صادر شود.، در این خصوص هنوز اطلاعاتی نداریم و نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌اُفتد، اما امیدوار هستیم که رای به نفع ایشان صادر شود.

 

نظری اضافه کرد: در مورد آقای مرادی نیز کمیته استیناف رای خود را به نفع مرادی صادر کرد و ایشان مشکلی نخواهند داشت. با توجه به اطلاعی که از پرونده ایشان دارم، اگر هم باشگاه ماشین‌سازی بخواهد به CAS هم شکایت کند، احتمال اینکه به نتیجه برسد، بسیار پایین است؛ به همین دلیل ما نگرانی‌ای در مورد بابک مرادی نداریم و فکر می‌کنم شاید اگر باشگاه استقلال بخواهد به این قصه ورود کند و حتی غرامتی هم به خاطر آن چند هفته‌ای که مرادی نتوانست در خدمت تیم باشد، شاید حتی بتواند از این نظر غرامت هم دریافت کند.

 

او یادآور شد: واقعیت این است به خاطر ادعایی که به سرانجام هم نرسید، باشگاه استقلال از به خدمت گرفتن مرادی چند هفته محروم بود و این به هیچ وجه مطلوب ما نیست. باید ما از حقمان دفاع کنیم؛ باشگاه ماشین‌سازی هم این مهم را مدنظر قرار خواهد داد و امیدواریم بتوانیم اینگونه حقوق از دست رفته باشگاه را بیشتر بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=372401

ثبت نظر

-