«برای نمایش هفته‌ای یک‌بار کافی‌ست!»؛ ترامپ بالاخره هم‌حزبی‌هایش را هم کلافه کرد

  • کد خبر : 37220
  • 22 فروردین 1399 - 22:25
«برای نمایش هفته‌ای یک‌بار کافی‌ست!»؛ ترامپ بالاخره هم‌حزبی‌هایش را هم کلافه کرد

به گزارش نیوز به نقل از فارس؛ جمهوری‌خواهان آمریکایی ضمن انتقاد از نشست‌های خبری روزانه رئیس‌ جمهور این کشور درباره ویروس کرونا، گفتند سخنانی که در این برنامه‌ها گفته می‌شود از مسیر اصلی خود خارج شده‌اند.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه گفت: «گاهی ترامپ پیام‌های شخصی خود را بازگو می‌کند. هفته‌ای یک بار اجرای نمایش کافی است».

«سوزان بروکس»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص گفت این کنفرانس‌های خبری «بیش از حد طولانی هستند».

«شلی مور» سناتور جمهوری‌خواه نیز درباره این نشست‌های خبری گفت: «[صحبت‌ها] اندکی از ریل (مسیر اصلی) خود خارج شده‌اند».

ترامپ از فرصت پیش آمده در این کنفرانس‌های خبری روزانه اغلب طولانی برای تخریب مخالفان و تمجید از متحدان داخلی و خارجی خود استفاده می‌کند.

گراهام در این خصوص خطاب به ترامپ گفت: «دشمن تو دیگر جو بایدن نیست، این ویروس است».

ترامپ که گفته می‌شود بر روی نوعی داروی ضد مالاریا سرمایه‌گذاری کرده است، بارها این محصول را به‌عنوان داروی ضد کرونا تبلیغ کرده و همچنین از هند به‌خاطر ارسال آن تشکر کرده است.

در کنفرانس خبری روز دوشنبه، خبرنگار «سی‌اِن‌اِن» از «تونی فائوچی» رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی درباره اثربخشی این داروی ضد مالاریا سوال کرد. ترامپ مانع از پاسخ دادن فائوچی به این سوال شد و گفت:‌ «می‌دانید او چند بار به این سوال پاسخ داده؟ ۱۵ بار».

ترامپ که هیچ دفاعیه‌ای برای عملکرد ضعیفش در برابر کنترل شیوع ویروس کرونا در آمریکا ندارد در نشست خبری روز گذشته (پنجشنبه) گفت امیدوار است تعداد نهایی قربانیان این بیماری در کشورش به کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برسد.

احتمالاً به همین دلیل است که لیندسی گراهام می‌گوید، این نشست‌های روزانه ترامپ، وجهه او را خراب می‌کنند.

تاکنون نزدیک به ۴۷۰ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۱۶ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=37220

ثبت نظر

-