طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای دقیقا مثل آشیانه

  • کد خبر : 368034
  • 31 تیر 1400 - 11:30
طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای دقیقا مثل آشیانه

نیوز:  ماکارونی آشیانه‌ای جزو آن دسته از غذاهای بسیار خوشمزه و ساده‌ای است که می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف، وعده‌های غذایی بسیار خوشمزه و هیجان‌انگیزی را با آن تهیه کرد.انواع ماکارونی، پاستا و اسپاگتی، علاوه بر اینکه غذاهایی برای حفظ سلامت بیشتر ما هستند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی هم برای خانواده‌هایی باشند که کودک یا فرد بد غذایی هم دارند. اگر عادت کنید که هربار، انواع ماکارونی را با شکل و شمایل متفاوتی آماده کنید، می‌توانید سلیقه غذایی بدغذاترین فرد خانواده‌تان را هم تامین کنید. یکی از جذاب‌ترین انواع ماکارونی، ماکارونی‌های آشیانه‌ای رنگی هستند که خیلی‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند آنها را دقیقا شبیه به آشیانه دربیاورند، از خیر آماده کردن این نوعِ جذاب از ماکارونی می‌گذرند.طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای در ادامه مطلب:

طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای

طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای:

۱٫ برای تهیه ماکارونی آشیانه‌ای، کافی است که یک تابه با کف صاف و نچسب را انتخاب کنید. آشیانه‌ها را کنار به کنار هم، کف تابه بچینید؛ به طوری که هیچ فاصله‌ای بین آنها نباشد و جای تکان خوردن نداشته باشند.


۲٫ تابه را کنار بگذارید و داخل قابلمه‌ای، حدود ۳ تا ۴ لیوان آب به همراه نمک و روغن بجوشانید. بعد از جوش آمدن آب، با ملاقه آب جوشِ نمکی و روغنی را روی آشیانه‌ها بریزید تا حدی که آب تا نصف ارتفاع آشیانه‌ها را بپوشاند. تابه را روی حرارت بگذارید و در آن را ببندید تا آب داخل تابه بجوشد و بخار آن، باعث نرم شدن زیر و روی آشیانه‌ها بشود.


طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای

>>>بیشتر بخوانید:

مک ‌اند ‌چیز ساده؛ بهترین انتخاب برای درست کردن پاستا !

۳٫ بعد از جوش رفتن آب و باقی ماندن حدود یک ملاقه آب در تابه، روی هر کدام از آشیانه‌ها را ابتدا با مایه گوشتی و سپس با ۲ قاشق غذاخوری آب‌سس (متشکل از آب جوش، سس کچاپ و روغن زیتون) و مقداری پنیر پیتزا بپوشانید.


۴٫ بعد از پر کردن تمام آشیانه‌ها، دوباره درِ تابه را بگذارید و اجازه دهید تا هم پنیر آب شود و هم آب کف تابه کاملا کشیده شود. شما می‌توانید از فر هم برای مرحله آخر طبخ این نوع ماکارونی کمک بگیرید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=368034

ثبت نظر

-