قتل بی‌صدای مدعیان لیگ؛ غول‌کش جوان! (عکس)

  • کد خبر : 367834
  • 05 بهمن 1399 - 15:27
قتل بی‌صدای مدعیان لیگ؛ غول‌کش جوان! (عکس)


کد خبر: ۱۷۳۳۳۲۶/۱

زمان: ۱۵:۲۰  
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بازدید: ۶۴۱

تیم صادقی به بزرگان لیگ باج نمی‌دهد؛

با نمایشی درخشان در ورزشگاه آزادی، نارنجی‌پوشان سایپا موفق شدند سه امتیاز مهم را برای خود به ارمغان آورند تا همچنان در مقابل تیم‌های مدعی لیگ بیستم شکست ناپذیر بمانند.

به گزارش “ورزش سه”، پیش‌بینی پیروزی سایپا در تقابل استقلال، شاید در مخیله هواداران فوتبال چندان نمی‌گنجید و انتظار می‌رفت تا ابراهیم صادقی برای کسب حداقل امتیاز از دیدار با آبی‌پوشان تیمش را روانه میدان کند اما نمایش شایسته نارنجی‌پوشان باعث شد تا آن‌ها دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند و به رتبه هفتم جدول صعود کنند؛ خودروسازان هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی با برنامه مقابل تفکرات محمود فکری ایستادگی کردند تا استقلالی‌ها حالا در خطر از دست دادن صدر جدول باشند.

 

البته شگرد تیم صادقی امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی لیگ بیستم است؛ در واقع همین امتیازات از مدعیان بوده که آن‌ها را در فصل جدید در نیمه بالایی جدول قرار داده، چرا که آن‌ها در این فصل تمام بازی‌هایشان با تیم‌های نیمه بالای جدول را توانسته‌اند با کسب امتیاز از حریفان‌شان به پایان ببرند. سایپایی‌ها به ترتیب پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان، سپاهان، پیکان و صنعت نفت آبادان را متوقف کردند و این هفته، استقلال صدرنشین را شکست دادند. تنها باخت‌های این تیم، به فولاد و شهر خودرو تیم‌های دهم و دوازدهم جدول بوده است. آن‌ها بین هشت تیم فعلی نیمه بالای جدول، فقط با تراکتور بازی نکرده‌اند.

 

 

 

صادقی این فصل در سایپا حریفی سرسخت برای بزرگان لیگ برتر است؛ حریفی که خیلی زود، از منطقه سقوط فاصله گرفته و مدعیان را غافلگیر می‌کند. فصل پیش آن‌ها نیم فصل اول با ۴ گل، شکست سختی از استقلال خوردند و با باخت ۲-۰ به پرسپولیس به تعطیلات رفتند. نیم فصل دوم اما، راه نتیجه گرفتن مقابل مدعیان را یاد گرفتند و بجز پرسپولیس، به هیچکدام نباختند. این فصل این مسیر، به اوج رسیده و شاگردان صادقی بارها، توانسته‌اند معادلات صدرجدول را بهم بزنند. شاید در پایان دوازدهم، آن‌ها با نتیجه‌شان مقابل استقلال، صدرنشین لیگ برتر را عوض کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=367834

برچسب ها

ثبت نظر

-