ازقتل تا کشف روانگردان در چهارمحال وبختیاری

  • کد خبر : 366266
  • 03 بهمن 1399 - 0:41
ازقتل تا کشف روانگردان در چهارمحال وبختیاری

 

قتل وکشف روانگردان در چهارمحال

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، غلامعلی شکری امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در “دِه چشمه”، واحد گشت کلانتری۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان “فارسان” افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اطاق سرایداری مدرسه، ۵ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و ۳ فرزند پسر ۱۷ ، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شده و مادر خانواده بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت.
وی با اشاره به شروع تحقیقات پلیس آگاهی تصریح کرد: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات ماموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به عمد منزل را به آتش کشیده است که  این متهم دستگیر و در بازجویی انجام شده به ارتکاب جرم و قصد قتل خانواده اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

از دستگیری قاتل 17ساله تا کشف قرص‌های روانگردان در چهارمحال و بختیاری

پلمب ۳ واحد صنفی و کشف قرص‌های روانگردان

علی تابش فرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با موادمخدر لردگان به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان از ۷ واحد صنفی آرایشی بهداشتی در مالخلیفه بازدید کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در این بازدید ۹۶۸ عدد انواع قرص مخدر و روانگردان کشف و ۳ واحد صنفی متخلف نیز با حکم مقام قضایی پلمب شد.

پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ و ۲ معتاد متجاهر در شهرکرد

علی سپهوند نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: نظر به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق خرید، فروش و استعمال موادمخدر در یکی از محله‌های شهر شهرکرد ، مراتب در دستور کار مامورین کلانتری۱۳ امام خمینی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: با انجام تحقیقات میدانی این پاتوق فروش و استعمال موادمخدر شناسائی و ضمن انجام هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی شد.
وی با اشاره به پلمب این پاتوق فروش مواد مخدر بیان داشت: در بازرسی از این مکان، یک سوداگر مرگ به همراه ۲ معتاد متجاهر دستگیر و ۱۵ سانت هرویین و ۵ سانت شیشه کشف شد و متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضائی شدند.

 

از دستگیری قاتل 17ساله تا کشف قرص‌های روانگردان در چهارمحال و بختیاری

دستگیری ۲ اراذل و اوباش در شهرکرد

سپهوند اضافه کرد: در پی قدرت‌نمایی و درگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش و ایجاد ناامنی در محله سرچشمه‌های شهرکرد، دستگیری این متهمان در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ سعدی شهرکرد قرار گرفت.
وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت اظهار داشت: محل اختفای متهمان شناسائی و پس از هماهنگی قضائی، این مخلان نظم و امنیت در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری عاملان ۱۶ فقره سرقت در استان

عبدالرضا قاضی‌زاده نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، احشام و مغازه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، فارسان، سامان، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۵ سارق را دستگیر کنند.
وی افزود: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۶ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، احشام و مغازه اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=366266

ثبت نظر

-