علیرضا بیرانوند خسته، بی‌انگیزه تر و دور از روزهای قبل خود!

  • کد خبر : 365659
  • 02 بهمن 1399 - 10:03
علیرضا بیرانوند خسته، بی‌انگیزه تر و دور از روزهای قبل خود!

 

 

نیوز: پذیرفتن چهار گل بد در دو بازی! علیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه، این روز‌ها آن شماره یک همیشگی سنگر پرسپولیس نیست و به نظر می‌رسد داود فنایی و یحیی گل محمدی، در ادامه بازی‌های فشرده و مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باید فکری به حال دروازه تیمشان بکنند.

علیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه تر از قبل و دور از روزهای قبل خود!

 

بازی پرسپولیس و الدحیل هنوز به دقیقه ۱۴ نرسیده بود که تیم قطری با دو گل از پرسپولیس جلو بود. گرچه مدافعان قرمزپوش، روی این دو گل بی‌تقصیر نبودند، اما وقتی یکی از بهترین گلر‌های آسیا درون دروازه ایستاده، انتظار هواداران این است که حداقل برخی اشتباهات مدافعان با واکنش‌های بیرانوند جبران شود. بیرانوند روی گل اولی که ماریو مانژوکیچ به ثمر رساند، جایگیری بدی داشت و با یک واکنش کند و شیرجه‌ای که به سمت داخل دروازه زده شد، شرایط را کاملا فراهم کرد تا ضربه سر مهاجم کروات الدحیل که اتفاقا از سرعت و قدرت بالایی هم برخوردار نبود، به قعر دروازه قرمز‌ها برود. روی گل دوم هم، بیرانوند خیلی راحت اجازه داد ضربه جونیور، از کنار پاهایش و از زاویه‌ای نسبتا بسته وارد دروازه شود.

علیرضا بیرانوند خروج خوبی نداشت

این دو گل را بگذارید کنار دو گلی که مرد شماره یک تیم‌ملی هفته گذشته در شهرآورد پایتخت از استقلال دریافت کرد. پرسپولیسی‌ها معتقدند بیرانوند اگر روی سانتر مهدی قائدی تعلل نمی‌کرد، آن توپ به جای برخورد با سر محمد انصاری، برخورد به تیر دروازه، افتادن جلوی پای فرشید باقری و گل شدن، قبل از همه در دستان علی بیرو آرام می‌گرفت، اما او خروج خوبی نداشت و اجازه داد ارسلان مطهری گل اول را بزند. روی گل دوم استقلال هم، هنوز برای خیلی‌ها سؤال است که چرا بیرانوند پاس قائدی را قطع نکرد و اجازه داد توپ از جلوی او عبور کند و به مطهری برسد؟!

به نوعی بیرانوند روی هر چهار گلی که در یک هفته اخیر از استقلال و الدحیل دریافت کرد، نقش داشت. در واقع اگر علیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه ، از روز‌های اوج خود دور نبود، شاید شرایط برای او و تیمش در این دو بازی سرنوشت‌ساز هم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

علیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه تر از قبل و دور از روزهای قبل خود!

دل علیرضا بیرانوند دیگر با تیم نیست

خیلی‌ها می‌گویند دل علیرضا بیرانوند دیگر با تیم نیست. همزمان شدن افت این دروازه بان و آن قراردادی که با تیم آنتورپ بلژیک امضا کرد، باعث شده تا هواداران بگویند علی بیرو دیگر آن انگیزه لازم را برای محافظت از دروازه قرمز‌ها نداشته باشد. اما اگر کمی به عقب برگردیم، متوجه می‌شویم، افت بیرانوند مربوط به همین یکی دو هفته اخیر نیست. در واقع مرد شماره یک قرمز‌ها از سه ماه پیش که با گابریل کالدرون اختلاف نظر و درگیری لفظی پیدا کرد، خود را به حاشیه برد.

کالدرون هم این موضوع را زود فهمید و با بازی دادن به رادوشویچ، سعی کرد به بیرانوند برای بازپس‌گیری دروازه پرسپولیس انگیزه بدهد. بیرو سه هفته نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را تحمل کرد و بعد هم تیم وارد تعطیلات زمستانی شد، اما قبل از شروع نیم‌فصل، یک اتفاق غیرمنتظره، بیرانوند را دوباره به ترکیب اصلی بازگرداند. در واقع بیرانوند، قبل از آن‌که نقاط ضعفش را برطرف کند و با دوران افتش فاصله بگیرد، به دلیل رفتن کالدرون و آمدن یحیی گل‌محمدی، در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت.

 

علیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه تر از قبل و دور از روزهای قبل خود!

 

ضعیف‌ترین بازیکن تیم

خود بیرانوند یک بار اعتراف کرد که اگر یک گل بد بخورد روحیه‌اش به کلی خراب می‌شود و در ادامه بازی نمی‌تواند خوب ظاهر شود که به نظر می‌رسد حق با اوست. او در شهرآورد یک نمایش ضعیف داشت و دو گل دریافت کرد و در دیدار برابر الدحیل هم یک سنگربان معمولی نشان داد و در پایان با گرفتن نمره ۲/۶ به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن تیمش معرفی شد.

در این شرایط باید دید یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی برای چارچوب دروازه تیمش خواهد گرفت؟ او با وجود تغییرات گسترده‌ای که برای بازی با الدحیل در ترکیب تیمش ایجاد کرد، دست به دروازه بان تیمش نزد، اما حالا کهعلیرضا بیرانوند خسته و بی‌انگیزه تر از قبل است و  شرایط روحی خوبی ندارد و یک بوژیدار رادوشویچ با انگیزه هم روی نیمکت حضور دارد، ادامه اصرار کادر فنی برای بازی دادن به بیرانوند، می‌تواند تاوان سنگینی برای قرمز‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا و لیگ برتر به همراه داشته باشد.

>>>بیشتر بخوانید

علیرضا بیرانوند؛ خمیازه به رنگ خیانت

علیرضا بیرانوند : پسر من سرما خورد سه روز نگذاشتند تمرین کنم !

رد پای دوست «ویلموتس» در اختلاف علیرضا بیرانوند و سرمربی آنتورپ

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=365659

ثبت نظر

-