تمرینات ورزشی‌ سام اصغری، دوست‌پسر ایرانی بریتنی اسپیرز

  • کد خبر : 365515
  • 02 بهمن 1399 - 8:29
تمرینات ورزشی‌ سام اصغری، دوست‌پسر ایرانی بریتنی اسپیرز

 

 

سوپراستار آمریکایی و دوست‌پسر ورزشکارش، علاقه دارند که در چشم باشند. این زوج سلبریتی در طول سال‌هایی که با یکدیگر بوده‌اند، مجموعه کلیپ‌هایی از تمرینات ورزشیشان منتشر کرده اند و لحظات شادشان را با طرفدارانشان به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون، او از تمرینات ورزشی سام اصغری همراه با شریک زندگی‌اش سخن گفت.

بریتنی اسپیرز و دوست‌پسر ایرانی بریتنی اسپیرز، خواننده پاپ آمریکایی، قدرتمندتر از همیشه دنیوزر یکدیگر هستند.

سام به خبرگزاری‌ها گفت: «بریتنی ذاتا ورزشکار به‌دنیا آمده است، بنابراین اطلاعاتی که درمورد ورزش و تمرین بدنی دارد با اطلاعات من از فیتنس همراه شده و نتیجه، تبدیل شده به آن چیزی که شما می‌بینید.

ما درمورد انجام حرکات جدید ورزشی، باهم مشورت و همکاری می‌کنیم. این تمرینات، در پشت دوربین، بسیار خوب به‌نظر می‌رسد، اما درواقع بسیار سخت‌تر از آنچه هستند که دیگران فکر می‌کنند. ما زیاد باهم تمرین می‌کنیم.

می‌دویم، یوگا می‌کنیم و واقعا خودمان را برای انجام انواع تمرینات به چالش می‌کشیم. بسیاری از حرکات یوگا را که بریتنی انجام می‌دهد، من قادر به انجامش نیستم.

او ذاتا ورزشکار به دنیا آمده و خودش را به جلو و به‌سمت پیشرفت می‌کشد و رقص را با حرکات مختلف ورزشی ترکیب می‌کند. وقتی که بدن کسی در بهترین حالت ممکن قرار دارد، نباید تمرینات را رها کند و حتما باید خودش را به چالش بکشد تا بتواند وضعیت ایده‌آل اندامش را حفظ کند».

درحقیقت، سام برنامه فیتنسش را نیز در سایتش منتشر می‌کند تا به مردم در رسیدن به وضعیت ایده‌آل اندامی کمک کند.


>>>حتما بخوانید: در اینستای ستاره‌های خارجی؛ مدونا، مادر نمونه!


سام اصغری، نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز، از تمرینات سخت ورزشی‌اش گفت

سام در اینباره به خبرگزاری‌ها گفته: «هرکسی که در زندگی من است، از دوست‌دخترم گرفته تا خانواده و تیمم، من را تشویق کردند تا برنامه‌ای ورزشی ارائه دهم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و به وضعیت ایده‌آل اندامی برسند.

برنامه‌ای که من در سایتم ارائه داده‌ام، برنامه‌ای حرفه‌ای است که برای همه مردم طراحی شده و زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد؛ برنامه غذایی نیز در آن گنجانده شده؛ برنامه تمرینی دارد و در آن، هم جوانب آسایش روحی فرد درنظر گرفته شده و هم جوانب ذهنی.

درواقع این برنامه، همه‌جانبه است. این برنامه، حتی برای افرادی که یک ساعت یا حتی سی دقیقه در روز ورزش می‌کنند نیز مناسب است؛ البته رفتن به باشگاه هم بسیار مهم است و باید به یاد داشته باشید که تنها با تمرین زیاد می‌توانید کالری بسوزانید.

این برنامه در پروفایل شخصیتان، گزارشی از تمریناتی که انجام می‌دهید، به شما ارائه می‌دهد. بیشتر حرکات آن شامل حرکات مربوط به کاهش وزن است، بنابراین می‌توانید هرجایی که هستید، آن‌ها را انجام دهید».


>>>بیشتر بخوانید: در اینستای ستاره‌های خارجی؛ جانی، بِرَد، کیانو و دیگران


سام و بریتنی، عاشق این هستند که با همدیگر به باشگاه بروند و ورزش کنند، اما از انجام حرکات ورزشی در فضای باز نیز لذت می‌برند.

سام در اینباره می‌گوید: «بیشتر فعالیت‌هایی که ما انجام می‌دهیم، شامل فعالیت‌های بدنی است. ما دوچرخه‌سواری می‌کنیم، به اسبدوانی می‌رویم و چند وقتی است که به فکر اسکی کردن هستیم.

اسکی، ورزشی با فعالیت زیاد است، بنابراین ما تصمیم داریم که اسکی را شروع کنیم. ما فعالیت‌های زیادی را باهمدیگر در فضای باز انجام می‌دهیم. ما واقعا به ماجراجویی علاقه داریم و دوست داریم که تا آنجا که می‌توانیم در بهترین کیفیت ممکن زندگی کنیم».


>>>بیشتر بدانید: بچه دار شدن مدل و خواننده آمریکایی از پسر خوشتیپ ایرانی ! + عکس


سام اصغری، نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز، از تمرینات سخت ورزشی‌اش گفت

تمرینات ورزشی سام اصغری به نتیجه رسید

سام اصغری به‌تازگی، مربی بدنسازی تیم پایه تیم فوتبال منچسترسیتی، یکی از بزرگترین تیم‌های لیگ انگلستان شده است.

البته سام در کنار ورزش کردن، بازیگر نیز هست. او در NCIS بازی کرده و به‌تازگی در فیلم «آیا می‌توانی یک راز را نگه داری؟» (Can keep a secret؟) نیز ایفای نقش کرده است. البته به‌زودی شاهد ایفای نقش سام در سریالی از کارل وبر با نام «شغل خانوادگی» (Family Business) نیز خواهیم بود.

برترین‌ها

منبع: eonline

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=365515

برچسب ها

ثبت نظر

-