افزایش قیمت طلا و ارز در بازار

  • کد خبر : 363961
  • 01 بهمن 1399 - 18:08
افزایش قیمت طلا و ارز در بازار
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.


در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۲۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.


قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.


در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.


در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار  ۲۲ هزار و ۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۰ هزار و ۷۹۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۶ هزار و ۷۵۰  تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.


نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=363961

ثبت نظر

-