متلک مربی ذوب‌آهن به پرسپولیس

  • کد خبر : 360672
  • 30 دی 1399 - 15:00
متلک مربی ذوب‌آهن به پرسپولیس

نیوز: پنج‌شنبه گذشته هم نیمکت ذوب‌آهن سروصدای فراوانی راه انداخته و اواخر دیدار با پرسپولیس شنیدیم ابراهیم تقی‌پور، دستیار رحمان رضایی با صدای بلند فریاد کشیده بود: اینها تیم خاص هستند!

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان درحالی با تساوی یک – یک به پایان رسید که این بازی آبستن حوادث خاصی بود. در دقایق پایانی این بازی تنش زیادی بین طرفین شکل گرفت. ماجرا از برخورد عبدالله حسینی با حامد لک استارت خورد و سعید آقایی که مدعی است این بازیکن به اعضای تیمش فحاشی کرده با او درگیر شد که بیژن حیدری هر دو بازیکن را اخراج کرد. در ادامه هم نیمکت ذوب‌آهن به صحنه‌ای معترض بودند که واکنش یحیی گل‌محمدی را در پی داشت.

اما ماجرا چه بود؟

خاطرتان باشد چندی روز پیش قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان در خصوص تعویق یک‌روزه بازی با پرسپولیس گفت: «به هرحال تصمیمی است که گرفته‌اند اما به قول رسول کربکندی صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعاً جای تعجب دارد. مردم هم می‌گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود! وقتی این صحبت‌ها را می‌شنویم شک می‌کنیم. با این حال طوری نیست. واقعاً آماده این بازی هستیم. پنج‌شنبه بازی می‌کنیم و ان‌شاءا… نتیجه در زمین مشخص می‌شود.»

پنج‌شنبه گذشته هم نیمکت ذوب‌آهن سروصدای فراوانی راه انداخته و اواخر دیدار با پرسپولیس شنیدیم ابراهیم تقی‌پور، دستیار رحمان رضایی با صدای بلند فریاد کشیده بود: «اینها تیم خاص هستند و… »

همین صحبت‌های ابراهیم تقی‌پور واکنش یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت. سرمربی پرسپولیس که معمولاً آدم آرامی است در جواب مربی تیم ذوب‌آهن داد زد: «بنشین سر جایت!»

البته این درگیری لفظی خیلی زود به اتمام رسید اما مربیان پرسپولیس و به ویژه یحیی گل‌محمدی به شدت از این اتفاق و رفتارهای نیمکت تیم ذوب‌آهن که همبازیان سرمربی سرخپوشان در تیم ملی بودند گلایه‌هایی داشتند. البته یحیی گل‌محمدی در مصاحبه تلویزیونی پس از پایان این دیدار حرفی بر زبان نیاورد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=360672

ثبت نظر

-