تلاش قدوس برای بازگشت به اوج

  • کد خبر : 359855
  • 30 دی 1399 - 10:21
تلاش قدوس برای بازگشت به اوج

روزنامه فرهیختگان: برای قضاوت درباره موفقیت‌آمیز بودن انتقال قرضی سامان قدوس به برنتفورد شاید کمی زود باشد اما این وینگر ایرانی تاحدی توانسته در نیم‌فصل نخست لیگ چمپیونشیپ انگلیس به ترکیب اصلی تیمش نزدیک شود. البته با توجه به تعداد زیاد مسابقات در این لیگ و همچنین حضور برنتفورد در نیمه‌نهایی جام اتحادیه، معمولا تغییرات در این تیم زیاد است تا بازیکنان از خستگی و مصدومیت در امان باشند.

سایت «آمیان۱۱» در گزارشی درباره وضعیت بازیکنانی که به‌صورت قرضی از تیم آمیان فرانسه در باشگاه‌های دیگر به میدان رفته‌اند و عملکرد آنها تا پیش از تعطیلات سال نوی میلادی نوشته است: «آمیان در تابستان و پس از سقوط به دسته دوم چند بازیکن خود را به‌صورت قرضی راهی دیگر تیم‌ها کرد که مهم‌ترین آنها گائل کاکوتا و سامان قدوس بودند. وینگر ایرانی آمیان در نیم‌فصل نخست راهی انگلیس شد تا برای برنتفورد بازی کند. او پس از دو سال حضور در فرانسه و نیم‌فصل بازی در لیگ چمپیونشیپ حالا تلاش می‌کند به روزهای اوجش در اوسترشوند نزدیک شود و در همان سطح سابق بازی ‌کند.

قدوس هنوز در تیم جدیدش به ستاره‌ای تاثیرگذار و مهره‌ای ثابت تبدیل نشده و با سپری‌شدن نیمی از فصل همچنان درحال تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی برنتفورد است. او در فضای جدید لیگ انگلیس هنوز به‌صورت کامل جا نیفتاده و نتوانسته تاثیرگذاری سابق را در محوطه جریمه حریفان داشته باشد. انتظارات زیادی از او می‌رود و امیدواریم فصل بعد قدوس را دوباره در آمیان ببینیم.

تیم او در لیگ دسته یک انگلیس در رده چهارم جدول قرار گرفته و امید زیادی به حضور در دیدارهای پلی‌آف صعود به لیگ برتر دارد. همچنین در جام اتحادیه نیز به نیمه‌نهایی رسیده‌اند و یکی از شگفتی‌سازان این فصل لقب گرفته‌‌اند. با این حال قدوس در ۱۷بازی خود برای این تیم هنوز گلی به ثمر نرسانده است اما اگر بتواند روزهای خوبی را در این لیگ داشته باشد شاید اقامتش در انگلیس دائمی شود.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=359855

برچسب ها

ثبت نظر

-