خارجی‌زدایی یا زهر چشم فکری؟

  • کد خبر : 359839
  • 30 دی 1399 - 10:12
خارجی‌زدایی یا زهر چشم فکری؟

روزنامه فرهیختگان: روز گذشته اعلام شد که هروویه میلیچ، هافبک‌چپ استقلال به‌خاطر یک استوری که از جانب باشگاه استقلال کری‌خوانی تلقی شده بود در اختیار باشگاه گذاشته شده است، هرچند این بازیکن کروات در استوری خود بعد از دیدار استقلال مقابل گل‌گهر فقط این‌طور عنوان کرده بود که نیمکت‌نشینی‌اش بی‌دلیل است تا این موضوع بیشتر به‌عنوان دخالت در حیطه کادرفنی تلقی شده باشد تا موضوع کری‌خوانی.

محمود فکری، سرمربی استقلال در جمع خصوصی بازیکنانش به آنها اعلام کرده بود تا برای پرسپولیس در مصاحبه‌های خود و در فضای مجازی کری‌خوانی نکنند. او گفته بود استقلال هنوز کار خاصی نکرده و اگر در پایان فصل موفق به قهرمانی شده و جام را بالای سر بردند آن زمان می‌توانند این کار را انجام دهند.

با این حال اقدام انضباطی درخصوص هافبک کروات استقلال درحالی از آن به‌عنوان کری‌خواندن تعبیر شد که میلیچ هرگز چنین کاری نکرده و به‌نظر می‌رسد محمود فکری بیشتر به‌خاطر زهرچشم گرفتن از بازیکنان و قدرت‌نمایی به‌عنوان سرمربی چنین اقدامی را انجام داده است تا بازیکنان کمتر در فضای مجازی فعالیت کنند.

فکری در پایان دیدار استقلال مقابل فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر نیز با شیخ دیاباته، دیگر بازیکن خارجی تیمش به مشکل برخورد و بعد از بازگشت آبی‌پوشان از اهواز، آقای‌گل فصل گذشته لیگ را نیز در اختیار باشگاه قرار داده بود.

بنابراین حالا و بعد از برخورد فکری با دیاباته و سپس میلیچ درحالی که استقلال در آستانه دربی قرار دارد و این بازیکن کروات نیز در بسیاری از بازی‌ها طی دو فصل حضور در این باشگاه عملکرد مطلوبی داشته و می‌تواند در دیدار با پرسپولیس عصای دست کادرفنی باشد، به تعبیر عده‌ای این اقدامات فکری، خارجی‌زدایی از سوی او قلمداد شده و این دسته از منتقدان معتقدند به‌خاطر شرایط اقتصادی کشور سرمربی با هماهنگی باشگاه به‌نوعی می‌خواهد دو بازیکن خارجی خود را برای فصل آینده از چرخه استقلال خارج کند، این درحالی است که طبق شنیده‌ها قرار است خیلی زود و طی امروز و فردا جلسه کمیته انضباطی میلیچ توسط باشگاه استقلال برگزار شود و این بازیکن با حضور در باشگاه و ادای توضیحاتی دوباره به تمرینات این تیم اضافه شده و در اختیار کادرفنی قرار ‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=359839

برچسب ها

ثبت نظر

-