نگرانی زیدان در مورد تمدیدِ قرارداد‌ها

  • کد خبر : 359355
  • 30 دی 1399 - 6:15
نگرانی زیدان در مورد تمدیدِ قرارداد‌ها

ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید در نخستین بازی اش در سال ۲۰۲۱ به مصاف سلتاویگو می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: امیدوارم ۲۰۲۱ سال خوبی باشد. به کسانی که روزهای بدی را می گذرانند فکر می‌کنیم. امیدوارم امسال نسبت به ۲۰۲۰ سال خیلی بهتری برای همه باشد. 

سرمربی رئال مادرید درباره دیدار شنبه شب اظهار کرد: فرمولی برای پیروزی وجود ندارد. باید بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و خیلی خوب بازی کرد چون سلتاویگو از هفت بازی اخیرش شش دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است. فرصت خوبی است تا نشان دهیم چه کسی هستیم. برای امتیاز کسب کردن باید سختی کشید، آن را در مقابل الچه تجربه کردیم.

قرارداد سرخیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس واسکس در سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: خواهان همه هستیم. می خواهیم در سریع ترین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی شود. 

زیدان که بر این باور است اتلتیکو در لالیگا حمکرانی نمی کند، گفت: تیم های دیگر هم شانس قهرمانی دارند که این زیبا است. از اتلتیکو خیلی صحبت می شود اما رقابت یک طرفه ای در لالیگا برقرار نیست. 

او در مورد عملکرد ادن هازارد در سال ۲۰۲۱ اظهار کرد: امیدواریم سال هازارد باشد. او به رئال مادرید آمده است تا نشان دهد چه بازیکنی است. به او باور داریم. لحظات سختی داشته است. کم کم تیم را همراهی خواهد کرد. 

زیدان درباره آرزوی ورزشی اش در سال ۲۰۲۱ گفت: امیدوارم هیچکدام از بازیکنانم آسیب نبینند و سپس به کار خود ادامه دهیم و تلاش کنیم پایان فصل با فتح جام همراه شود. این موضوع برایمان جذابیت دارد. 

سرمربی فرانسوی در پایان به تحسین از یاگو آسپاس پرداخت و گفت: او فوق العاده است. همیشه آن را نشان داده است. او بازیکن خیلی خوبی است و تفاوت را ایجاد می کند. برای سلتاویگو بازیکن مهمی محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=359355

ثبت نظر

-