مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 358304
  • 29 دی 1399 - 18:54
مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

به گزارش نیوز به نقل از ایسنا، هفتاد و ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی در سالن شماره ۲ کمیته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

کمیته ملی المپیک

بررسی وضعیت اردوی تیم های مختلف رشته های المکیپی

در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت اردوی تیم های مختلف رشته های المکیپی جهت حضور در رقابت های گزینشی المپیک و دیگر  رقابتهای مهم پیش رو پرداخته و پس از استماع سخنان رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مسائل کلان ورزش کشور و ضرورت حمایت های لازم از فدراسیون های ورزشی بخصوص رشته های المپیکی جهت حضور شایسته در رقابتهای کسب سهمیه و بازیهای ۲۰۲۰ در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ( ۵ بهمن ماه در سالن استاد فارسی) بحث و تبادل نظر شد.

مقرر شد تا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و ملاحظات لازم، مجمع بصورت وبینار و حضوری برگزار شود تا اگر عضوی از اعضای مجمع  نتوانست بنا بر دلایلی امکان حضور در داشته باشد این امکان بصورت وبینار در اختیار وی قرار گیرد همچنین  موارد دیگر مطروحه در خصوص مجمع از سوی دبیر کل  قرائت و مورد موافقت اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

اخبار المپیک 2020 ژاپن در در نیوز ببینید

 

کمیته ملی المپیک

 

طرح آزمایشی برای فدراسیون ها

در ادامه گزارش نهایی شاخص بودجه سال ۱۴۰۰ فدراسیونهای ورزشی از سوی سید عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی و رئیس کمیسیون برنامه ریزی ارائه که ضمن تایید و تصویب کلیات آن مقرر شد  گزارش فوق در مجمع مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

این طرح بصورت آزمایشی برای فدراسیون ها در سال آینده  اجرا می شود تا پس از بررسی های صورت گرفته در خصوص نقاط ضعف احتمالی آن در اواخر سال آینده مورد بازنگری قرار خواهد گرفت تا اصلاحات احتمالی آن صورت پذیرد.

در پایان نشست از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای و افتخار آفرینی های سپیده توکلی قهرمان ارزنده دوومیدانی کشورمان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

>>>بیشتر بدانید

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

راه حل رئیس کمیته المپیک درباره ماجرای ویلموتس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=358304

ثبت نظر

-