۱۰۰۰ همراه‌ سرا احداث می‌شود

  • کد خبر : 358241
  • 29 دی 1399 - 16:59
۱۰۰۰ همراه‌ سرا احداث می‌شود

 

 

احداث همراه سرا

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، «تورج فرهادی» در این خصوص افزود: در سال جاری، ۴ فضا برای راه‌اندازی همراه‌سرای بیماران بستری در بیمارستان‌های محدوده مرکزی تهران مشخص کردیم که توسط خیران آماده‌سازی می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال مذاکره با ارتش هستیم تا در قسمتی از پادگانی که در خیابان باقرخان قرار دارد، ۱۰۰۰ سوئیت ۲۵ متری به عنوان همراه سرا ایجاد شود.

احداث همراه سرا

فرهادی ادامه داد: احداث این همراه سرا برای استقرار موقت همراهان بیمارانی که در بیمارستان امام خمینی و همچنین مهدی کلینیک بستری می شوند، مناسب است.

به گفته شهردار منطقه ۶ تهران، یک ملک یکهزار و ۸۰۰ متری به‌ همراه‌یک سوله در اختیار یکی از خیران که استاد دانشگاه تهران است قرار گرفته تا به عنوان همراه سرا آماده سازی شود.

وی افزود: همچنین یک ملک هزار متری نیز از بنیاد مستضعفان گرفته‌ایم و با همکاری خیران در حال تبدیل آن به همراه سرا هستیم.

فرهادی ادامه داد: اطراف بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و محب کوثر و برخی بیمارستان های دولتی نظیر شریعتی را خالی می کنیم و همراه سرا ایجاد خواهیم کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش های بیمارستانی

اسکان همراهان بیماران در اطراف بیمارستان‌های کرمان + عکس

حضور همراه بیمار در همه بخش های بیمارستانی ممنوع است

شهردار منطقه ۶ تهران، لازمه موفقیت مدیریت شهری در طرح ها و اقدامات خود را جلب مشارکت و همراهی مردم دانست و گفت: جلب همراهی معتمدین مردم، گام اول همراه سازی شهروندان با طرح ها و برنامه های شهری است.

به گفته وی، شورایاران و نمایندگان و معتمدین مردم در محلات حذف شدنی نیست و هر مدیری در هر دوره ای بخواهد با این ظرفیت مقابله کند، به ضرر خودش عمل کرده و به نتیجه ای هم نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران نواحی بازدیدهای میدانی خود را با حضور نمایندگان شورایاری ها انجام دهند، اظهار داشت: حفظ ارتباط شهرداران ناحیه ها و معاونت های شهرداری منطقه با شورایاران، به عنوان یک موضوع مهم در ارزیابی مدیران مدنظر قرار دارد.

منطقه ۶ شهرداری تهران، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و  از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=358241

ثبت نظر

-