از چه رنگ هایی برای دیزاین اتاق کودک استفاده‌ کنیم؟

  • کد خبر : 357879
  • 29 دی 1399 - 9:49
از چه رنگ هایی برای دیزاین اتاق کودک استفاده‌ کنیم؟

بچه ها همزمان با بزرگ شدن ، ایده های خود را در مورد رنگ مورد علاقه خود تقریباً به همان اندازه که جوراب خود را عوض می کنند ، تغییر می دهند. بنابراین چگونه والدین انتخاب می کنند که رنگ دیزاین اتاق کودک دلبندشان چگونه انتخاب شود؟

اگرچه ممکن است رنگ آبی ملایم ایده شما در زمینه پس زمینه مناسب برای تخت خواب کودک باشد ، اما تا زمانی که کودک شما ورودی داشته باشد ، ممکن است آن را “کودکانه” بداند. در عوض ، رنگی را انتخاب کنید که بچه هایتان بتوانند با آن رشد کنند و هنگام بلوغ ، روی تعویض ملحفه و لوازم جانبی تمرکز کنید.

زرد

زرد

چه چیزی می تواند شادتر از بیدار شدن در اتاقی آغشته به آفتاب باشد؟ هنگام انتخاب این رنگ برای فضای کودک ، به دنبال زردها یا  سایه های روشن با کمی سبز باشید و از سایه های طلای قهوه ای دور شوید. با رنگهای گرم و سفید دیگر جفت شوید و حالتی پرانرژی و پرانرژی ایجاد کنید.


>>>بیشتر بدانید: چگونه دکوراسیون خانه را زیباتر کنیم؟


قرمز

قرمز پر رنگ

قرمز برای هر اتاق در خانه  رنگ خوبی نیست ، اما در فضای کودک واقعاً سرگرم کننده است. یک دیوار  را در سایه محرک ماشین آتش نشانی رنگ کنید تا یک گوشه خواندن یا یک منطقه مشق شب را زنده کند. به خصوص با کف و مبلمان سفید یا چوبی گرم و جذاب است.


>>>بیشتر بخوانید: ۷ اشتباه رایج در دکوراسیون خانه؛ با این اشتباهات خانه را کوچک می‌کنیم


آبی کبالت

آبی کبالت

آبی البته برای اتاق پسران یک انتخاب همیشگی است و برای دختران نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به جای آبی کمرنگ یا فیروزه ای ، چیزی تیره تر ، مانند کبالت یا سرمه ای را در نظر بگیرید. این موج های شجاع ظاهری واضح و کلاسیک به شما می دهند و تضاد چشمگیری با رنگ های تند – که فکر می کنید نارنجی یا سرخابی – و خنثی هستند.


>>>بیشتر بدانید: جادوی شیشه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی


رنگ دیزاین اتاق کودک

بنفش روشن

اجازه دادن به کودکان خود برای انتخاب رنگ اتاق خواب خود راهی عالی برای افزایش احساس مالکیت آنها است. متأسفانه ، همه سایه های مورد علاقه به راحتی به دکوراسیون ترجمه نمی شوند – و بنفش سایه ای روی حیله و تزویر است. کرم گل می تواند زیبا باشد اما اگر بیش از حد خاکستری باشد نیز می تواند به عنوان لکه دار خوانده شود. روشن تر و جسورتر شوید و لوازم جانبی سفید و نقره ای را برای کنتراست مخلوط کنید.

رنگ دیزاین اتاق کودک

صورتی داغ

بنابراین کودک شما وقتی صحبت از اتاقش می شود ، می خواهد صورتی فکر کند؟ یک نسخه پاستلی شیرین و کلاسیک است ، اما برای داشتن پاپ بیشتر و قدرت ماندگار ، یک گل آویز را امتحان کنید – صورتی روشن با رنگ آبی. برای مرکزی با رنگ مشکی ، خاکستری یا سفید جفت شوید که هم فوق العاده سرگرم کننده است و هم پیچیده.


>>>بیشتر بدانید: اسباب بازی مناسب سن کودک چیست؟


رنگ دیزاین اتاق کودک

خاکستری باحال از بهترین رنگ دیزاین اتاق کودک

یک دهه پیش ، اکثر والدین رنگ خاکستری را بیش از حد برای اتاق کودک تلخ تلقی می کردند ، اما هیاهوی فعلی خلاف این را نشان می دهد. این رنگ جذاب از اتاق نشیمن و آشپزخانه به فضای کودکان گسترش یافته است. در اینجا ، یک رنگ خاکستری به خوبی انتخاب شده ، صحنه مناسبی برای اسباب بازی های رنگارنگ و کارهای هنری است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357879
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : bobvila.com

ثبت نظر

-