مرد چینی با ترکاندن جوش، تا پای مرگ رفت!

  • کد خبر : 357810
  • 29 دی 1399 - 2:43
مرد چینی با ترکاندن جوش، تا پای مرگ رفت!

مرد چینی که اقدام به ترکاندن جوش زیر لب خود کرده بود بر اثر عفونت شدید تا پای مرگ رفت!

مرد چینی که اقدام به ترکاندن و خالی کردن جوش زیر لب خود کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد تا پای مرگ برود. پس از آن که این مرد که هویتش «چِن» اعلام شده اقدام به ترکاندن جوش صورت خود کرد دچار تورم دهان و تب شدید شد.
آقای چن اهل شهر «چانگژو» در استان جیانگ سو در شرق چین که عفونت ریه هایش را نیز آلوده کرده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل و در بخش ICU بستری شد. فرد مذکور که ابتلای او به عفونت ریه تشخیص داده شده بود به مدت ۱ ماه در بخش ICU با مرگ در جدال بود تا سرانجام وضعیت سلامتی اش تثبیت شد.
تا پای مرگ با ترکاندن جوش
این حادثه پس از آن خبرساز شد که گزارشی از وضعیت فعلی چن از تلویزیون محلی جیانگ سو پخش شد. بنا به این گزارش آقای چن در اوایل دسامبر پس از ترکاندن جوش صورت خود، دچار تب شدید گردید و سپس دهان وی متورم و قرمز رنگ شد. او بلافاصله توسط همسرش به بیمارستان محلی چامگژو منتقل شد.

همسر بیمار

خانم تیان در این مورد گفت: “جوشی در چانه همسرم و در زیر لب او پدیدار شده بود. قبل از اینکه همسرم اقدام به ترکاندن جوش کند من به او گفتم این کار را انجام ندهد. پزشکان پس از انجام معاینه متوجه شدند چن مبتلا به عفونت ریه شده، تا جایی که به بخش ICU منتقل شد.”
>>>بیشتر بخوانید:

 مرگ تلخ دختر ۱۵ ساله پس از تجویز غلط قرص های درمان جوش صورت!

از علت تا درمان جوش صورت نوجوانان وجوانان

دکتر ژو، پزشک معالج چن در این باره به تلویزیون محلی گفت: “عفونت دهانی، ریه‌های وی را درگیر کرد و و ریه‌ها تا حدود زیادی از کار افتاد و وضعیت وی وخیم شد.”
این پزشک افزود: “جوش صورت این بیمار روی چانه، جایی که به مثلث مرگ یا مثلث خطر معروف است ایجاد شده بود. مثلث مرگ از نوک بینی تا  نقطه ای در دو طرف لب کشیده می‌شود؛ تقریبا جایی که گودی ایجاد می‌شود.”
دکتر ژو با هشدار در مورد اینکه هر گونه دستکاری صورت در این نقطه از بدن می‌تواند بسیار خطرناک باشد گفت که چنین اقدامی می‌تواند تاثیرات جدی روی سلامت کلی فرد داشته باشد.

جام جم آنلاین

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357810

برچسب ها

ثبت نظر

-