نیوز – سیلاوی‌زاده: بهترین بازیکنان دنیا در لیگ حضور دارند

  • کد خبر : 357612
  • 28 دی 1399 - 19:57
نیوز – سیلاوی‌زاده: بهترین بازیکنان دنیا در لیگ حضور دارند

به گزارش نیوز، عبدالزهرا سیلاوی‌زاده در خصوص برگزاری لیگ والیبال نشسته امسال اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مسابقات، اردوها و سالن‌های ورزشی در طول یکسال اخیر تعطیل بود و ورزشکاران ما از فضای تمرین متمرکز دور بودند و در خانه ورزش را پیگیری کردند. این موضوع باعث شد که آنها در مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار نباشند. البته هدف ما حفظ سلامتی ورزشکاران و افزایش حضور جانبازان و معلولین در ورزش است، به همین دلیل امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا اصراری به برگزاری اردوهای متمرکز نداشتیم. از مسئولین فدراسیون، انجمن و سازمان لیگ والیبال نشسته که با وجود شیوع بیماری کرونا، فضایی را برای برپایی لیگ ایجاد کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: باشگاه پالایش نفت آبادان نیز به دنبال افزایش انگیزه و حفظ روحیه ورزشی در بین ورزشکاران جانباز و معلول استان است و کسب مدال و سکوهای قهرمانی در مرحله بعدی اهداف مسئولین این باشگاه قرار دارد.

سرمربی پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بود که از عملکرد آنها رضایت دارم، عنوان کرد: ورزشکاران تیم پالایش با کمترین زمان تمرین، مقابل تیم‌های بزرگ و قوی لیگ با تمام توان بازی کردند. در مرحله اول مسابقات، با برد مقابل تیم شهرداری ارومیه، یک پیروزی در کارنامه تیم ثبت کردیم. در مرحله دوم نیز اولین دیدارمان با تیم قدرتمند مس شهر بابک بود و در ادامه برابر تیم خوب ذوب آهن حاضر شدیم و در نهایت با پیروزی برابر سپیدرود رشت به کارمان در این دوره از رقابت‌ها پایان دادیم.

وی ادامه داد: والیبال نشسته ایران، قهرمان جهان است و در لیگ بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند و به همین دلیل بازی برابر هر یک از تیم‌ها کار سختی است.

سیلاوی زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ سال است که در حوزه والیبال ایستاده و نشسته فعالیت دارم و به صورت مقطعی هدایت تیم پالایش نفت آبادان را در لیگ بر عهده داشتم و مجدد بعد از شش سال به عنوان سرمربی همراه این تیم در مسابقات حاضر شدم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357612

برچسب ها

ثبت نظر

-