نیوز – علیزاده:‌ خطای هند بازیکن آلومینیوم از پنالتی فولاد واضح‌تر بود/هرطورشده به بالای جدول بر می‌گردیم

  • کد خبر : 357467
  • 28 دی 1399 - 11:50
نیوز – علیزاده:‌ خطای هند بازیکن آلومینیوم از پنالتی فولاد واضح‌تر بود/هرطورشده به بالای جدول بر می‌گردیم

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در خصوص تساوی گل‌گهر مقابل آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به هیچ عنوان بازی خوبی از آب در نیامد. مطمئنم رسول خطیبی هم از سبک بازی تیمش راضی نبود و در این طرف هم امیر قلعه‌نویی همینطور، به خاطر اینکه کیفیت زمین روی عملکرد دو تیم تأثیر داشت.

وی افزود:‌ زمین بازی اصلا خوب نبود و فقط خدا را شکر که هر دو تیم سالم و سلامت از زمین بیرون آمدند. شرایط زمین اجازه نداد دو تیم فوتبال خودشان را بازی کنند. نه بازی ما شکل نه گرفت نه بازی تیم آلومینیوم اراک، هرچند که آنها به جز دو بازی اول فصل تا اینجا نشان دادند تیم خوبی هستند.

هافبک گل‌گهر در خصوص داوری بازی با آلومینیوم و اعتراض این تیم به دو صحنه مشکوک پنالتی عنوان کرد: در بازی با فولاد که در هفته سوم داشتیم یک پنالتی در دقیقه ۹۳ به ضررمان گرفته شد. در آن صحنه یونس شاکری پشتش به حریف بود و توپ به بالای دست او خورد که آن را پنالتی گرفتند. اما مشابه همان صحنه و حتی واضح‌تر از آن در محوطه جریمه آلومینیوم اتفاق افتاد. علیرضا ابراهیمی توپ را با سر زد که به دست مدافع حریف خورد،‌ دست او باز بود اما این را پنالتی نگرفتند.

وی در مورد صحنه مشکوک دیگری که در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد، توسط بازیکن این تیم شارژ شد و به زمین خورد، گفت: در آن صحنه بازیکن حریف هم من را از پشت بغل کرده بود و هم کاملاً هل داد. داور پشت دروازه را گذاشته‌اند که به داور وسط کمک کند. داور پشت دروازه در بازی با استقلال برای این تیم دو پنالتی گرفت اما در بازی ما با آلومینیوم چطور می‌شود که یکی از این صحنه‌ها را نمی‌بینند؟ این اتفاقات در یک قدمی داور پشت دروازه افتاد و خود داور وسط هم به آنها مشرف بود.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه آیا نتیجه بازی با آلومینیوم عادلانه بود، عنوان کرد: جدا از دو صحنه پنالتی‌ها، به نظرم موقعیت‌های بهتری هم نسبت به آنها داشتیم. واقعاً می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در کل همین که دو تیم سالم از زمین بیرون آمدند جای شکر دارد چون واقعاً زمین افتضاح بود.

علیزاده در خصوص پنالتی‌هایی که به ضرر گل‌گهر گرفته شده، گفت: ما تا به اینجای کار، ۶-۷ پنالتی دادیم که یکی از یکی خنده‌دارتر بود. شاید فقط یکی از آنها درست بود. نمی‌گویم از قصد است ولی شاید داوران نسبت به تیم ما حساسیت نشان می‌دهند. امیدوارم این ماجرا هفته‌های بعد بهتر شود چون وقتی در چند هفته این تعداد پنالتی بدهیم واقعاً کل تیم و به خصوص خط عقب آن زیر سؤال می‌رود.

وی  تصریح کرد: در چند بازی اخیر خیلی بدشانسی آوردیم. در بازی با نفت آبادان سوار بازی بودیم، یک گل زدیم و چهار موقعیت دیگر هم داشتیم که گل نشدند. یک توپ روی دروازه ما آمد، آن را در یک قدمی داور دفع کردم اما پنالتی گرفت. تیم ما به هم ریخت و بازی کلاً برگشت. یا مقابل استقلال که چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما تبدیل به گل نشدند. یا در بازی با پیکان که اوت دستی مستقیم وارد دروازه ما شد و از آن طرف چند موقعیت ما هم گل نشد.

هافبک گل‌گهر سیرجان با اشاره به پنالتی‌هایی که در بازی‌های مختلف برای گل‌گهر گرفته نشد، اظهار داشت: به گفته کارشناسان فکر می‌کنم که سه-چهار پنالتی در این هفته‌ها برای ما نگرفتند. نمونه‌اش همین بازی با آلومینیوم بود. مشابه همان پنالتی که مقابل فولاد علیه ما گرفتند و خیلی واضح‌تر توپ به دست بازیکن آلومینیوم می‌خورد اما پنالتی نمی‌گیرند.

علیزاده در خصوص نتیجه گیری ناموفق گل‌گهر در هفته‌های اخیر عنوان کرد:‌ در این چند هفته همه ما اشتباهات فردی و کوچکی داشتیم که باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و این مساله تیم را به هم می‌ریزد. مقابل پیکان و استقلال در ۱۰-۱۵ دقیقه اول دو گل خوردیم. در بازی‌هایی که باختیم تمرکز نداشتیم اما از این هفته تصمیم گرفتیم دیگر گل مفت نخوریم.

وی افزود:‌ با اینحال با توجه به سبک بازی ما، واقعاً همه به این تیم امید دارند. از کادر فنی و امیر قلعه‌نویی گرفته تا هواداران که در فضای مجازی به ما لطف دارند. آنها می‌دانند که واقعاً  فوتبال روبه جلو و خوبی را بازی می‌کنیم اما شاید باید اسمش را بدشانسی بگذاریم. به هرحال از این هفته تصمیم گرفتیم که گل بد نخوریم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی‌ها را به دست بیاوریم. بازی‌های بعدی ما مقابل تراکتور، سایپا و همچنین بازی معوقه با پرسپولیس هم سخت هستند. قطعا در همه آنها برای ۳ امتیاز به زمین می‌رویم تا عقب‌افتادگی این چند هفته جبران شود.

هافبک گل‌گهر در مورد بازی بعدی این تیم مقابل تراکتور، گفت:‌ تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است. در این چند هفته هم روند رو به رشدی داشته و نتایج خوبی گرفته است. زمین ما از نظر کیفیت جزو ۲-۳ زمین خوب ایران است. می‌توانیم در این زمین برنامه‌های تاکتیکی قلعه‌نویی را به راحتی اجرا کنیم. تراکتور هم تیم هجومی است و به نظرم بازی خیلی خوبی از آب در می‌آید.

علیزاده در مورد فاصله زیاد بین بازی‌ها اظهار داشت: این مساله باعث شد از شرایط بازی دور شویم. درست است که دو بازی دوستانه انجام دادیم اما با شرایط بازی اصلی خیلی فرق می‌کند. فاصله بین بازیها روی روند تیم ما به خصوص بازی این هفته مقابل آلومینیوم تأثیرگذار بود. ۱۶ روز بین بازی مقابل استقلال تا این بازی فاصله بود که واقعاً تأثیر داشت.

وی در مورد بازگشت گل‌گهر به رتبه‌های بالای جدول گفت: اصلاً شک نکنید این اتفاق می‌افتد. تیم خوب و پرمهره‌ای به همراه کادر فنی خیلی خوب داریم. باشگاه هم امکانات را از هر لحاظ در اختیارمان قرار داده، به هواداران قول می‌دهیم که هر طور شده به بالای جدول برگردیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357467

برچسب ها

ثبت نظر

-