خطاب به دولت انگلیس؛ گواردیولا: بازیکنان عامل شیوع کرونا نیستند

  • کد خبر : 357057
  • 27 دی 1399 - 17:33
خطاب به دولت انگلیس؛ گواردیولا: بازیکنان عامل شیوع کرونا نیستند

به گزارش نیوز، روز گذشته اتحادیه فوتبال انگلیس با توجه به رشد عفونت های کرونایی در این کشور اروپایی، دستورالعمل های سختگیرانه تری نسبت به گذشته برای باشگاه ها و اعضای آنان درنظر گرفت.

مطابق این دستورات، از بازیکنان خواسته شد وقتی که گلزنی می کنند و قصد شادی کردن دارند، تماسی با یکدیگر نداشته و از هم فاصله بگیرند.

انتشار این دستورالعمل باعث ناراحتی پپ گواردیولا شد. چرا که سرمربی سیتیزن ها معتقد است جلوگیری از جشن گرفتن بعد از گلزنی بازیکنان، تقریبا غیرممکن است.

به همین خاطر سرمربی ۵ سال اخیر آبی های آسمانی از دولت انگلیس خواست فوتبالیست ها را عامل انتقال و شیوع کرونا معرفی نکند.

پپ در اظهاراتی که در توسط روزنامه منچسترایوینینگ نیوز انتشاریافت، عنوان کرد:فقط می توانم بگویم که ما می خواهیم پروتکل ها را دنبال و رعایت کنیم. می دانم که لیگ برتر انگلیس در حال نبرد است. این موضوع را درک می کنم اما فکر نمی کنم همه مشکلات موجود به خاطر بازیکنان باشد.

وی افزود:می توانیم علاوه بر پیروی از پروتکل ها، هر مقدار که می توانیم در این زمینه تلاش کنیم. شاید کسانی باشند که این موارد را رعایت نمی کنند. مسلم است که این رفتاری خوب نیست.

گواردیولا ادامه داد: نبرد می کنیم. تلاش می کنیم و به خود می گوییم وقتی گل می زنیم، بازیکنان از هم فاصله بگیرند. اما در عمل این کار مشکل است. بسیاری از شرکت ها نمی توانند کار خود را انجام دهند. آنها درهای خود را می بندند و ما خوش شانس هستیم که می توانیم فوتبال بازی کنیم و می توانیم کارهای خود را انجام دهیم. همه باشگاه ها ، مربیان ، پزشکان ، باشگاه های لیگ برتر، مسابقات قهرمانی و سطوح مختلف در تلاش هستند پروتکل ها را دنبال کنند زیرا ما می فهمیم که این مهم چقدر است. 

پپ تصریح کرد:اما لطفا درک کنید، اوضاع فعلی در انگلیس توسط بازیکنان ایجاد نشده است. پس نمی توان همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. چون این یک همه گیری ویروس در سطح انگلیس و کل جهان است.ما از روز اول آنچه را که نخست وزیر گفته، اجرا کرده ایم و من هم از طرف همه در منچسترسیتی این حرف ها را زدم.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357057

برچسب ها

ثبت نظر

-