نیوز – حدادی‌فر: رابطه خوبی بین باشگاه و کادر فنی وجود ندارد/ یکبار دخالت کردم ولی برخورد خوبی با من نشد

  • کد خبر : 356619
  • 26 دی 1399 - 22:39
نیوز – حدادی‌فر: رابطه خوبی بین باشگاه و کادر فنی وجود ندارد/ یکبار دخالت کردم ولی برخورد خوبی با من نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، قاسم حدادی‌فر پس از شکست مقابل سایپا در لحظات آخر مسابقه که باعث شد تساوی را با باخت عوض کنند، اظهار داشت: بازی سختی بود. توانستیم به بازی برگردیم، شاید هم می‌توانستیم پیروز باشیم. این معضل برای یکی دو دیدارمان نیست. از اول فصل گرفتارش هستیم که تمرکز تیم به هم می‌خورد و در نهایت این شرایطی که الان داریم به وجود آمده است. تلاش می‌کنیم اما به اندازه تلاشمان نتیجه نگرفتیم. به آینده امیدواریم ولی کارمان خیلی سخت است. 

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص اولتیماتوم باشگاه به سرمربی گفت: نمی‌توانم کتمان کنم رابطه خوبی بین باشگاه و کادر فنی وجود ندارد. این را همه می‌دانند. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود. این صحبت‌ها می تواند شکل بهتری داشته باشد. من در این موضوعات دخالت نمی‌کنم. سال گذشته در بازی با سایپا صحبت کردم. فقط برای اولین بار بود. گفتم این کار را نکنید و بروید مربی را بیاورید چون فکر می‌کنم تیم روند خوبی پیدا کرده ولی برخورد خوبی با من نشد. دیگر در این مسائل دخالت نمی‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شوند و بنشینند صحبت کنند. بچه‌ها این صحبت ها را می‌بینند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

وی در خصوص داوری مسابقه، سه خطای هند و گل اولی که ذوب‌آهن دریافت کرد، گفت: باید صحنه ها را ببینیم. مشکل ما داوری نیست. مشکلات دیگری داریم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356619

برچسب ها

ثبت نظر

-