نیوز – قربانی: آدمی نیستم که دنبال تعریف دیگران باشم/ دیدار با استقلال برایم حساسیتی ندارد

  • کد خبر : 356617
  • 26 دی 1399 - 22:23
نیوز – قربانی: آدمی نیستم که دنبال تعریف دیگران باشم/ دیدار با استقلال برایم حساسیتی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، پیروز قربانی پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به دلیل اینکه چند هفته نبرده بودیم، سختی کشیدن برای این برد طبیعی بود. خدا به ما لطف کرد و بچه‌های ما هم لیاقت پیروزی را داشتند. به تیم خوب ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره گلزنی امیرعلی صادقی که یکی از بازیکنان دهه ۸۰ فوتبال ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: در  سایپا بازیکنانی مثل وی زیاد داریم و ان‌شاءالله تیم‌مان روند واقعی‌اش را پیدا کند. از سال گذشته جوانگرایی را آغاز کردیم و این روند ادامه دارد. طبق سیاست باشگاه، دوست داریم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. امیرعلی صادقی هم مشتی نمونه خروار است و امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود تا به این جوان‌ها بیشتر بازی بدهیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره تحت فشار قرار گرفتن خود با توجه به اظهاراتی که پس از بازی با ذوب‌آهن مطرح کرد، گفت: حرف منطقی جای پشیمانی ندارد و همچنان روی مواضع خود هستم. فوتبال را فنی می‌بینم. به هر جایی هم که می‌خواستم برسم، رسیدم اما نمی‌خواهم اقداماتی که برخی انجام می‌دهند، باز کنم. طبق آنچه می‌بینم، قضاوت می‌کنم و  اگر غیر از این باشد، به شعور مخاطب خیانت کرده‌ام.

قربانی درباره حساسیت دیدار بعدی سایپا مقابل استقلال برای خودش توضیح داد: حساسیتی ندارد. استقلال تیم سابق من است و هرچه در زندگی شخصی، احترام و جایگاه اجتماعی دارم، از استقلال است. همیشه این تیم را دوست دارم اما اکنون جزو مجموعه سایپا هستم. با تیم بسیار خوبی بازی داریم و امیدوارم بچه‌های ما از این فرصت برای نشان دادن خود، خوب استفاده کنند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی پیشکسوتان استقلال حمایت لازم را از محمود فکری انجام نداده و پشت وی را خالی کرده‌اند، گفت: زیاد در فضای مجازی و داستان‌هایی که آنجا جریان دارد، نیستم. لفظی به عنوان پیشکسوت ایجاد شد. طبیعی است همه ما دوره‌ای در استقلال بازی کرده‌ایم. هیچ کس نباید منت سر استقلال بگذارد، زیرا کاملا برعکس است و استقلال سر ما منت دارد. قبل از این که پیشکسوت تیم باشیم، پیشکسوت فوتبال هستیم. این موضوع را درباره خودم می‌گویم.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: به عنوان فردی که در بحث فنی فوتبال فعالیت دارم، باید مسائل را فنی ببینم. آدمی نیستم که بخواهم دروغ به مردم بگویم تا ۴ نفر به به و چه چه کنند. همیشه استقلال برای ما عزیز است و دوست داریم بالا باشد. حرف من این بود ابتدا باید به درون خود رجوع کرده و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و سپس دنبال مسائل دیگر بگردیم.

قربانی اظهار داشت: متأسفانه در لیگ ایران مربیانی می‌بینید که نتایجشان در سطح تیم تحت هدایتشان نیست اما این موضوع را به همه چیز به جز ضعف خودشان ربط می‌دهند و با این حرف‌ها درجا می‌زنند. دوست دارم به عنوان کسی که عاشق مملکتم هستم، هر کسی در هر جایی حضور دارد، برای پیشرفت کشورمان تلاش کند. هدف والای من هم پیشرفت فوتبال مملکت است. این موضوع می‌تواند به کسی بربخورد و ناراحت شود اما مشکلی ندارم زیرا نمی‌خواهم کسی را با صحبت کردن خود خوشحال کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356617

برچسب ها

ثبت نظر

-