رازهای زنان جذاب

رازهای زنان جذاب

  • کد خبر : 356541
  • 30 دی 1399 - 11:16
رازهای زنان جذاب

در حالی که همه زن دوست دارند جذاب باشند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جذابتر به نظر ایند اما گاهی .اوقات ما کارهایی انجام میدهیم که نتیجه عکس دارد طوری که حتی خودمان هم متوجه رفتار های اشتباهمان نمی شویم و باغث دور  شدن دیگران می شویم پس ویژگی های زنان جذاب چیست؟

به منظور کنترل اوضاع و رازهای جذاب به نظرسیدن زنان تحقیقاتی در این زمینه انجام گرفته .اینکه چه کارهایی. انجام دهیم و از چه رفتارهایی دوری کنیم تا جذابیتمان بیشتر شود .که در اینجا به چند مورد آن می پردازیم.

استفاده از یک تن ارایش می تواند باعث یکنواخی شود

ممکن است فکر کنید که استفاده از لوازم آرایشی زیاد باعث جذابیت شما می شود  اما متعجب .خواهید شد اگر بفهمید که زنان برای اینکه در نظر جنس مخالف جذابتر به نظر ایند در استفاده از لوازم آرایشی زیاده روی می کنند ولی این کار نتیجه عکس می دهد و باعث دفع مردان می شود  ظاهرا آرایش. زیاد برای مردان جذاب نیست پس سعی کنید ظاهری طبیعی تر داشته باشید.

مدل آرایش و میکاپ صورت|آرایش چشم,آرایش لب,مدل اَبرو,جدید,شیک,مجلسی 2018

تغییرات شدید از جذابیت شما می کاهد

اگر مردی شما را دوست داشته باشد دوست ندارد ناگهان تغییر شدیدی در خود ایجاد کنید او در ملاقات اول. ظاهر شما را دیده و از همان ظاهر شما خوشش آمده پس لازم نیست در تلاش برای جذب بیشتر او خود را به شدت تغییر دهید .

اکثر مردان شرکت کننده در این نظر سنجی می گویند بهتر زنان خود را تغییر ندهند تا همسرشان را راضی نگه دارند . مردان زنان را همانطور که هستند دوست دارند . همچین تغییرات شدید ممکن است باعث شود  که دیگران فکر کنند شما اعتماد به نفس کافی ندارید یا  بر روی نقص های ظاهری خود وسواس دارید .

تلاشهای بیش از حد شما برای رژیم لا غری یا صحبت کردن مدام در مورد جراحی های پلاستیک از جذابیت شما می کاهد.

پس  اگر می خواهید جذاب باشید سعی کنید خودتان باشید و ظاهر خود را دوست داشته باشید و مدام  نقصهای ظاهریتان را بازگو نکنید.

خبر چینی نکنید

شاید اینگونه به نظر برسد که صحبت کردن در مورد زندگی یا رفتار دیگران سرگرم کننده است . گاهی  ممکن است قصد شما از این صحبتها ایجاد خطوط ارتباطی با دیگران باشد. اما فراموش نکنید بازگو کردن کارهای ناشایست دیگران باعث می شود شما در نظر دیگران فردی با اعتماد به نفس پایین قلمداد شوید.

در حقیقت افرادی که اعتماد به نفس کمتری دارند با بازگو کردن رفتارهای ناشایست .دیگران سعی می کنند احساس بهتری در خود ایجاد کنند وبا صحبت کردن در مورد دیگران روحیه خود را تقویت کنند.

اما باید بدانید که مردان به ویژگی های زنان جذاب تمایل دارند که اعتماد. به نفس بالایی دارند ،برای خود ارزش .قائلند و دیگران را له نمی کنند تا خود را بالا بکشند .پس حواستان باشد اینبار که خواستید در مورد عیبهای دیگران صحبت کنید اینکار را نکنید در عوض سعی کنید رفتارهای خودتان را اصلاح کنید.


>>>بیشتر بخوانید: آزادی در غرب از زنان حفاظت نمی‌کند


Pin by Pŕìñçèss M on Λłł Ūş Şı∩głe ĽΛđıeş | Cute photography, Fairytale photography, Lonely girl photography

زمانی را به تنهایی اختصاص دهید

حتی اگر یک رابطه شاد داشته باشید گاهی ممگن است. نیاز به تنهایی داشته باشید . به عنوان یک قاعده کلی هر انسانی دوست دارد هرزگاهی تنها باشد .اما اگر بیش از حد به همسرتان وابسته باشید ممکن است او را خسته کنید .و او به دنبال راه فراری باشد پس خوب است گاهی اوقات او را تنها بگذارید تا یک فنجان چای بنوشد و در خلوت خود فکر کند .

اعتماد به نفس کاذب برای خیلی از افراد جذاب نیست

گرچه داشتن عزت نفس یکی از راههای جذابیت زنان است اما بین اعتماد به نفس و غرور مرزی وجود دارد . گرچه که باید به خود ایمان داشته باشید و به موفقیتهای خود افتخار کنید و خوشحال باشید .

اما به خاطر داشته باشید خود نمایی و تعریف بیش از حد از خود مانع جذابیت شماست . هر چند ممکن است شما فکر کنید. اینگونه مردان را بیشتر جذب خود می کنید اما بهتر است به جای. خود شیفتگی فروتن باشید تا ثابت کنید که مناعت طبغ دارید .

بی هدف نباشید

مردها دوست ندارند با کسی که هیچ هدفی ندارد همراه شوند . زندگی کردن با کسی که هیچ برنامه ای .برای آینده اش ندارد و همه وقت خود را به بطالت می گذراند جذاب نیست . بعلاوه اگر دیگران بدانند که شما نمی دانید که در اینده چه می خواهید انجام دهید ممکن است شما را فردی بی ثبات قلمداد کنند .

هر چند مردها گاهی از احساس نیاز زنان لذت می برند .اما اگر شما  بعضی کارها ی روزمره مانند رانندگی را بلد نباشید.  یا مدام ازاین شاخه به آن شاخه بپرید  وبرای آینده خود چشم انداز روشنی نداشته باشید و ندانید که از زندگی چه می خواهید مطمئنا شما زن جذابی نخواهید بود .

بد دهنی و توهین به دیگران ممنوع

این رفتار منفی نه تنها از جذابیت شما می کاهد .بلکه در نظر دیگران شما فردی بی ادب ،و کینه توز به چشم می آییدبا رفتاری بچه گانه. بنابراین بهتر است به جای این کارو توهین به کسی که به شما قبلا ظلم کرده .گذشته را در گذشته رها کنید و از زمان حال لذت ببرید .

Optimist or Pessimist? How it affects your money mindset | Cash Coach

منفی نگر نباشید

در طول روز همه ما طیف وسیعی از احساسات را پشت سر می گذاریم و این بخشی از انسان بودن ماست .اما نحوه واکنش به موقعیت ها مهم است  افکار منفی نه تنها سلامت روان ما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه .در روابط ما تاثیر گذار است . حتی اگر شما ظاهر خوبی داشته باشید ولی منفی نگر باشید جذابیت شما کم می شود .

به مخاطره انداختن غیر ضروری خود

ماجرا جو بودن صفت خوبی است اما سعی کنید این صفت در وجود شما خیلی پر رنگ نباشد جوری که مثل یک مرد به نظر برسید .محققان دریافتند افرادی که خود را در معرض خطرات قرار می دهند. مثل سیگار کشیدن ،مشروبات الکلی رانندگی بی احتیاط ،ورزشهای پر خطر، از جذابیت کمتری برخوردارند.

زیاد وابسته نباشید

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند برخی از زنان با دانستن.  این موضوع و برای نزدیکتر شدن به. همسرشان  با،وابستگی بیش از حد سعی در جذب هسرشان دارند اما بدانید با این کار فقط او را از خود دورتر می کنید .مردان دوست دارند مکمل .شما باشند نه مرکز دنیای شما که تمام احساس شما وابسته به او باشد و از پس حل مشکلات شخصی خود بر نیایید.


>>>بیشتر بدانید: رقابت زنان مشهور در زیبایی براساس نسبت طلایی


ویژگی های زنان جذاب

بلند صحبت کردن ویژگی های زنان جذاب نیست

برخی زنان تصور می کنند صدای نازک و پر انرژی به نوعی برای مردان جذاب است . اما محققان دریافتند صدای زنان با شدت متوسط جذابتر است.

استفاده بیش از اندازه عطر 

گرچه که روی این صنعت تبلیغات زیادی می شود. اما غوطه ور کردن خود در عطر هیچ کمکی به شما نخواهد کرد . محققان می گویند که رایحه طبیعی بدن زنان می تواند بسیار قویتر عمل کند. طوری که زنان در هنگام تخمک گذاری بیشترین مطلوبیت را دارند . ومردان با بو کردن زنان در این ایام سطح بالاتری از هورمون .تستوستورون دارند .بنابراین به جای از بین بردن بوی طبیعی خوشایند بدن اجازه دهید طبیعت تمام صحبتها را انجام دهد.

ویژگی های زنان جذاب

حالت دادن بیش از حد مو

گرچه انجام اینکار نیاز به وقت وهزینه ی زیاد دارد اما مردان جذب موهای بیش از حد تمییز و پردازش شده نمی شوند  .بلکه آنها به زنانی با موی براق و سالم  جذب می شوند ،موهای موجدار  جذابتر از موهای  به شدت صاف و نرم است . واین نکته را بدانید که ۷۵ درصد مردان موهای یک زن را اولین چیزی می دانند که توجه آنها را جلب می کند .

از کارهای تکراری و قابل پیش بینی اجتناب کنید

اگر عاشق آشپزی و پیاده روی هستید بسیار عالی است . اما گاهی اوقات سعی کنید خارج از چارچوب همیشگی قدم بردارید. محققان دانشگاه پنسیلوانیا با تحقیق بر روی ۸۱۵ دانشجو متوجه شدند . برای جذابیت گاهی اوقات لازم است خلاق باشید و غیر قابل پیش بینی فقط کافیست گاهی به ندای قلبتان گوش دهید.و در کنار کارهای روزانه به علایق خود هم  بپردازید.


>>>بیشتر بدانید: عجیب‌ترین زیورآلان زنان در جهان


ویژگی های زنان جذاب

زنانی که زیاد به مهمانی های دوستانه می روند کمتر جذابند

درست است که مردان  به زنان شاد وبرونگرا تمایل بیشتری دارند. اما برخی از زنانی که مدام به مهمانی .می روند تحت تاثیر برخی از دوستان خود تصمیمات اشتباه می گیرند یا بی پروا رفتار می کنند و کمتر احتیاط می کنند . از جذابیت خود می کاهند .

همیشه موافق بودن جذاب نیست

سعی کنید خود واقعی تان باشید و افکار و. احساسات خود را بیان کنید و برای افکار و عقاید و نظرات خود ارزش قائل باشید. این به تقویت ارتباط شما کمک می کند وشما را قادر می سازد تا عمیق تر و صمیمی تر با یکدیگر رفتار کنید .

ویژگی های زنان جذاب

چهره ای بسیار لاغر یا چاق داشتن از جذابیت شما می کاهد

مارکوس رانتالا یک زیست شناس تکاملی از دانشگاه تورکو در فنلاند می گوید جذابیت صورت از ویژگی .های زنان جذاب است و مهم تر از شکل بدن است اما چه چیزی باعث می شود تا چهره ای جذاب داشته باشیم؟ مطالعاتی که توسط او وهمکارانش صورت گرفته نشان می دهد که جذابیت چهره ارتباط زیادی با درصد چربی دارد. مردانی که در این مطالعه شرکت .کرده بودند چهره های زنانه را با مقدار مشخصی از چربی صورت جذاب می دانستند .

و به طور کلی چهره های بسیار چاق و بسیار لاغر جذاب نیستند اما محققان فکر می کنند این انتخاب مردان ارتباط مستقیمی با سلامت زنان دارند و زنانی که صورت های خیلی لاغر یا چاق دارند ممکن است از نظر باروری دچار مشکل باشند و از نظر بیولوزیکی مردان جذب ویژگی هایی می شوند که به سلامتی و توانایی زنان مرتبط است.

هوشمند بودن ممکن است به دلیل نقس های جنسیتی زیاد جذاب نباشد

مردن زنان باهوش را دوست دارند اما با مطالعه ای که سه محقق امریکایی انجام دادند پرده از حقیقتی  بزرگ برداشتند. طبق تحقیقات انها مردان به زنان  .باهوشی که رابطه ی دورتری با انها دارند جذب می شوند  و به زنان با هوشی که رابطه ی عاطفی نزدیک تر دارند کمتر جذب  می شوند .این علاقه ی انها به صورت ناخود اگاه است و ریشه در نقش های جنسیتی دارند .


>>>بیشتر بدانید: سلبریتی‌هایی که با بالا رفتن سن، جذاب‌تر می‌شوند


ویژگی های زنان جذاب

استرس داشتن بیش از حد

برطبق تحقیقات مارکوس محقق ارشد این مطالعه هورمون های استرس باعث مهار هورمون های جنسی . زنان می شود.واگر سطح استرس بسیار بالا باشد باعث ناباوری زنان می شود این مسئله همانطور که در  مورد وزن هم اشاره شد در رابطه با استرس هم صادق است  و به نظر می رسد که مردان به صورت ناخوداگاه جذب زنانی می شوند که از قدرت باروری و سلامتی بیشتری برخوردارند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356541
  • نویسنده : عارف
  • منبع : the list

ثبت نظر

-