نیوز – مربی پیکان: برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیستند

  • کد خبر : 356247
  • 25 دی 1399 - 21:10
نیوز – مربی پیکان: برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیستند

به گزارش نیوز از اصفهان، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: تیم سپاهان احتیاج به تعریف ندارد و هر سال کیفیت قابل قبولی در لیگ دارد و از لحاظ ساختار باشگاهی به عنوان یک باشگاه می‌توان به آن اشاره کرد؛ امسال نیز نشان داد قدرتمند است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد.

مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: پیکان نشان داد تیم منسجم و قوی است، کیفیت کار ما مشخص کرد که قابل احترام هستیم و فردا برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم همه طرفداران فوتبال از بازی لذت ببرند.

وی در مورد استفاده از اوت دستی بیان داشت: یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است اما نمی‌توان گفت غالب کار ما این است؛ تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و گل‌هایی که زدیم نیز نشان می‌دهد، راه حل‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف پیش‌بینی کردیم.

پاشایی تصریح کرد: هر مربی باهوشی نسبت به داشته‌هایش برنامه‌ریزی و استفاده می‌کند، منکر پرتاب‌های اوت نادر محمدی نیستیم اما از اوت‌ها و سایر تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: یک تیم جوان در اختیار داریم و نباید انتظارات از تیم ما بالا برود، داشتن رتبه آبرومند در پایان لیگ برنامه‌ریزی باشگاه است؛ امیدواریم این امیر تحقق پیدا کند، برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: نباید انتظارات را زیاد بالا برد که جوانان دچار مشکل شوند، دنبال این هستیم بازی به بازی پیش برویم، نتایج خوبی بگیریم و رتبه خوبی در پایان فصل برای پیکان به دست بیاوریم.

پاشایی در مورد بازی با سپاهان گفت: با سپاهان هم‌امتیاز هستیم اما ۲ تیم از لحاظ هزینه و بازیکن قابل قیاس نیستند؛ جدال نابرابری است اما برای کسب ۳ امتیاز برنامه‌ریزی کردیم و دنبال یک فوتبال هجومی هستیم اما آمده‌ایم که با دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت محروم یا مصدومان تیمش بیان داشت: محروم نداریم و ۳ بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356247

برچسب ها

ثبت نظر

-