عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست!

  • کد خبر : 356183
  • 18 فروردین 1400 - 9:43
عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست!

سکس در میان حیوانات با سکس انسان‌ها در کنار شباهت‌ها، تفاوت‌های اساسی هم دارد. انسان‌‌ها تنها موجودات زنده‌ای هستند که در حین سکس می‌توانند چشم در چشم هم بدوزند و از راه‌های گوناگون به اوج لذت برسند. اما آیا تحریک جنسی، احساس لذت در طول سکس و ارگاسم، وجه مشترک حیوانات و انسان‌ها است؟ با هم گوشه ای از عجایب جنسی حیوانات را بررسی می کنیم.

موش خرماها:

موش خرماهای ماده در صورتی که برای چند ماه سکس نداشته باشتد و به ارگاسم نرسند تب میکنند و دمای بدنشان تا حدی بالا می رود که منجر به سکته مغزی می شود.

 

عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست

اردک دریاچه آرژانتین

ممکن است اردک دریاچه آرژانتین کوچک باشد اما دل تان برای آن نسوزد. اردک نر پرندگان پا کوتاه، بلندترین آلت تناسلی را در بین گونه‌هاي پرنده دنیا دارد. اندازه اردک دریاچه آرژانتین، از سر تا دم، ۴۳ سانتی‌متر است. ممکن است این، اندازه آلت تناسلی پیچ مانند آن در زمان باز شدن باشد. سر آلت تناسلی نرم و مانند قلم مو است که اردک نر از آن برای تمیز کردن اسپرم‌هاي مانده از جفت قبلی استفاده میکند.

چگونگی جفت گیری حیوانات | عادت های عجیب حیوانات در جفت گیری

دانشگاه کوین مک کراکن آلاسکا، توضیح می دهد که اردک‌ها بی‌بند و بار هستند و ممکن است آلت تناسلی بلند آنها یک تطابق تکاملی برای جذاب‌تر شدن نرها برای ماده‌ها باشد. اردک نر از آلت تناسلی خود برای گرفتن ماده‌اي که از او فرار میکند نیز استفاده میکند.

 

عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست

پانداها

از آنجایی که پانداها سرد مزاج هستند، برای ترغیبشان به جفتگیری در باغ وحش ها فیلم پورن پاندا نشان می دهند.

لاک پشت‌هاي غول پیکر گالاپاگوس

برای تعیین اینکه با چه کسی جفت‌گیری شود، لاک پشت‌هاي غول پیکر گالاپاگوس، روی پاهای‌شان ایستاده و گردن‌شان را می کشند. لاک پشت‌هاي کوتاه‌تر می بازند و می گذراند بلندترها و بزرگ‌ترها جفت‌گیری کنند. لاک پشت پیروز با غریدن و بالا و پایین بردن سر، برای جذب ماده تلاش می کند. هنگامیکه جفت پیدا کرد، به سرعت به سمت ماده دویده و پاهای وی را فشار میدهد تا هنگامیکه او پاهای خودرا بکشد و اینکار را تا بی‌تحرک کردن او انجام میدهد.

سپس با او جفت‌گیری می کند. جفت‌گیری میتواند ساعت‌ها طول بکشد، که در طول آن، نر با صدای بلند خرخر می کند. بنظر بسیار هیجان زده می آید زیرا مدت زیادی را منتظر رابطه جنسی مانده است. ۴۰ سال طول می کشد تا لاک پشت غول پیکر گالاپاگوس به بلوغ جنسی برسد. خوب، برای لاک پشت‌هاي نر بازنده چه اتفاقی می‌افتد؟ نرهای ناامید با سنگ‌ها و دیگر نرهای بازنده نزدیکی می کنند.

گوسفندها

بعد از خفاش ها بالاترین نرخ همجنس گرایی را دارند،آن ها به سکس اهمیت زیادی می دهند واین که شریک جنسیشان نر هست یا ماده برایشان مهم نیست.

 

خوک‌ها و عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست

عجایب جنسی حیوانات در خوک ها

اوج لذت جنسی خوک ها تا ۳۰ دقیقه به درازا میکشد!آنها پتانسیل زیادی در باروری دارند.خوک های وحشی در هر دوره ی بارداری بین ۳ تا ۸ بچه خوک به دنیا می آورند.

>>>بیشتر بخوانید:

 

چگونه حلزون صدف دار می شود؟ | You Can

حلزون ها

دستگاه تناسلی حلزون روی گردنش قرار دارد، دقیقا پشت ساقه چشم‌ها.

حلزون ها دو جنسه هستند! آنها در هنگام سکس هم دیگر را به طور همزمان باردار می کنند. و بعد از سکس آلت یکدیگر را میخورند تا نتوانند دیگر سکس برقرار کنند.

 

موش خرطوم دار

موش خرطوم دار ماده هم مثل انسان پریود می شود و در این دوره به شدت تحریک پذیر هستند و مدام سکس میکنند.

 

عجایب جنسی حیوانات

پشه ها

مدال سریع ترین جفتگیری را باید تقدیم به پشه ها کرد،آن ها در عرض ۱۵ ثانیه و در حال پرواز جفتگیری می کنند.

آن ها مکان پشه های ماده را با توجه به صدای بال های آن ها تشخیص می دهند که حدود ۲۵۰-۵۰۰ بار در دقیقه ضربه می زند .
پشه ی نر روی پشه ی ماده قرار می گیرد و اسپرم را به پشه ی ماده منتقل می کند و این گونه چرخه ی زندگی حشرات تداوم پیدا می کند.

عجایب جنسی حیوانات در شامپانزه‌های ماده

برخی پژوهش‌های علمی نشان داده که احساس رضایت از سکس ممکن است در شامپانزه‌های ماده هم وجود داشته باشد. آنها در جریان سکس صداهای خاصی تولید می‌کنند، اما سباستین بالدوف می‌گوید «ممکن است تولید این صدا برای تامین نیازی دیگر یا حتی نوعی درخواست از طرف مقابل برای تولید اسپرم بیشتر باشد؛ درباره این موضوع با قاطعیت نمی‌توان نظری ارائه کرد.»

مار جورابی پهلو قرمز، جفت‌گیری مقعدی

واقعیت عجیب ۱. جفت‌گیری مقعدی مارهای جورابی پهلو قرمز، یک جاذبه گردشگری در مانیتوبا در کاناداست. زیرا هنگامیکه مار جورابی پهلو قرمز ماده از خواب زمستانی بیدار می شود، فرومونی از خود آزاد می کند که صدها مار نر در آن حوالی را جذب میکند تا به سمتش رفته و یک کلاف جفت‌گیری بزرگ به وجود می‌آورند. واقعیت عجیب۲. مانند تعداد زیادی از مارها، مارجورابی نر دو آلت تناسلی در هر طرف بدن خود دارد که همی پنیس گفته میشود.

چگونگی جفت گیری حیوانات | عادت های عجیب حیوانات در جفت گیری

مار نر، سعی در استفاده از آلت تناسلی که بهتری وضعیت را دارد می کند تا با مار ماده در مرکز کلاف جفت‌گیری، جفت‌گیری کند. واقعیت عجیب ۳. دو واقعیت بالا، خیلی عجیب نیستند اما این واقعیت بسیار عجیب است که یک مار دو جنسه وجوددارد که فورمون‌هایي مانند فورمون‌هاي ماده آزاد میکند « و صدها مار نر دیگر را برای جفت‌گیری فریب می دهد». چرا؟ دانشمندان فکر می کنند که اینکار، به مار دو جنسه گرما و محافظت می دهد.

کلاف‌هاي جفت‌گیری مقعدی مار جورابی قرمز، یک جاذبه گردشگری در مانیتوبا و منبع تعداد زیادی از داستان‌هاست. یک زوج، در تابستان، روی یک گودال مار خالی خانه ساختند فقط برای اینکه ملکی داشته باشند، سپس با هزاران مار جورابی پهلو قرمز که برای خواب زمستانی خود در پاییز برمی‌گشتند، مواجه شدند. این زوج خانه خودرا تغییر دادند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356183

برچسب ها

ثبت نظر

-