ملت ایران برای مقابله با کرونا از واکسن داخلی استفاده کند

  • کد خبر : 356097
  • 25 دی 1399 - 14:36
ملت ایران برای  مقابله با کرونا از واکسن داخلی استفاده کند

سردار حسین اشتری روز  پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب مسوولان کشور را از خرید واکسن از کشورهای آمریکا، فرانسه و اسراییل نهی کردند و فرمودند که نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم و  نمونه آزمایشگاهی آنها شویم.

وی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب به تهیه واکسن کرونا در کشور و تهیه نکردن آن از کشورهای بیگانه برای حفظ سلامت، خیرخواهی مردم و استقلال کشور و ایستادن روی پای خودمان است ادامه داد: امروز مهربانترین شخص برای مردم کشور ما رهبر معظم انقلاب هستند  و هیچ کسی دلسوزتر از ایشان برای ملت ایران نیست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سابقه ورود خون‌های آلوده از فرانسه  به ایران افزود:نباید از واکسن کشورهایی که دشمن ما هستند استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته به ملت ایران ثابت شده است  که آمریکا، اسراییل و فرانسه و عربستان با ما دشمنی دارند و  اگر توان و ظرفیتی در این کشورها برای مقابله با کرونا وجود دارد، آنان برای مردم کشورهای خودشان استفاده کنند.

سردار اشتری اضافه کرد: دانشمندان جوان کشور تلاش‌هایی برای تهیه واکسن این ویروس انجام دادند و نتایج خوبی تا امروز به‌دست آمده است و امیدواریم این روند با توجه شهدا و ائمه پیش برود و موجب سربلندی کشور و ناامیدی دشنان ما شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی با ظاهری خیرخواهانه اعلام می‌کنند به فکر مردم ایران هستند اما سوء نیت دارند خاطرنشان کرد: روزانه بیش از پنج هزار نفر از مردم این کشورها بواسطه ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا ادامه داد: ابتکار خوب رهبر معظم انقلاب در ابتدای شیوع ویروس کرونا مرهمی بر زخم بیماران و مشکلات اقشار آسیب پذیر بود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در ادامه اقدامات جهادی دوران دفاع مقدس است گفت: محدودیت‌هایی بواسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه بوجود آمده  و مردم برای امرار معاش با مشکل مواجه هستند؛ کشور ما امروز در موقعیت جهادی قرار دارد که امیدواریم همانند دوران دفاع مقدس گذشته بتوانیم از این مقطع با موفقیت و سربلندی بیرون بیاییم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابتکار رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه در جامعه اظهار کرد: در شرایطی که افراد با مشکلات معیشتی روبه رو بودند توصیه‌های رهبر انقلاب بر دردهای افراد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه مانند مرهم بود.

سردار اشتری با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط هیات منتظران شهرستان لنجان اظهار داشت: مردم با کمک مومنانه خود این بسته‌های حمایتی و معیشتی را برای اهدا به نیازمندان تهیه کردند که ابتکار بسیار زیبا و کم نظیر در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) محسوب می‌شود که موجب دلشادی ۱۲ هزار خانواده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این حرکت امروز مردم خیر و نوع دست و کمک به همنوعان در راستای حرکت شهداست که با نیت الهی و برای رضای خدا انجام شده است.

مراسم رونمایی از ۱۲ هزار بسته حمایتی (طرح هر خانه یک روضه) همراه با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دانشمند شهید محسن فخری زاده همچنین بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356097

برچسب ها

ثبت نظر

-