رکوردشکنی ابتلای روزانه به کرونا در فلسطین اشغالی

  • کد خبر : 356071
  • 25 دی 1399 - 13:47
رکوردشکنی ابتلای روزانه به کرونا در فلسطین اشغالی

 آمارهای اعلامی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که نه واکسیناسیون گسترده و نه قرنطینه اجباری دو هفته‌ای نیز نتوانستند مانع گسترش ویروس «کووید۱۹» در میان صهیونیست‌ها شوند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۰۲۵ مبتلای جدید در فلسطین اشغالی شناسایی شدند و این برای دومین روز پیاپی است که شمار ابتلای روزانه در این منطقه از نه هزار نفر عبور می‌کند.

به نوشته وبگاه «یدیعوت ‌آحارونوت»، طی یک روز گذشته تعداد ۱۲۷،۷۶۸ تست ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی انجام شد که از میان ۷.۲ درصد مثبت شده است.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، در بیست‌وچهار ساعت گذشته همچنین ۲۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و هم‌اکنون ۱۰۴۲ نفر نیز در بیمارستان‌های این رژیم وضعیت وخیم دارند.

بدین ترتیب شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی با عبور از نیم میلیون نفر، به ۵۱۲,۸۶۹ مورد و تعداد تلفات آن نیز به ۳۷۷۰ نفر افزایش یافت.

وبگاه «عاروتص ‌شوع» نیز در گزارشی نوشت که از میان حدود ۷۸ هزار صهیونیستی که هم‌اکنون به این بیماری مبتلا هستند، قشر یهودیان ارتودکس افراطی – که نرخ رعایت بهداشت کمتری دارند – بخش اعظم این بیماران را تشکیل می‌دهند.

رکوردشکنی پی‌درپی شمار ابتلای روزانه به ویروس کووید۱۹ در فلسطین اشغالی در حالی است که رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر با اغراق و بزرگنمایی در انجام واکسیناسیون، مدعی بود در بین کشورهایی که تزریق واکسن کرونا را شروع کرده‌اند، رکورددار است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند طی هفته‌های اخیر نزدیک به ۱.۹ میلیون نفر از صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و از چند روز پیش نیز تزریق دوز دوم این واکسن شروع شده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد قرنطینه اجباری دو هفته‌ای که از پنجشنبه قبل شروع شده، به دلیل افزایش تصاعدی مبتلایان، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید می‌شود.

امروز همچنین یک دیپلمات صهیونیست با تکرار اظهارات وزیر بهداشت این رژیم گفت هیچ اجباری برای ارائه واکسن ویروس کرونا به فلسطینی‌ها ندارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356071

ثبت نظر

-