تست رایگان کرونا در مترو تهران

  • کد خبر : 356068
  • 25 دی 1399 - 13:46
تست رایگان کرونا در مترو تهران

 

انجام تست رایگان کرونا برای مسافران مترو

 

تست رایگان کرونا در مترو

به گزارش از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، فرنوش نوبخت روز پنجشنبه گفت: مسافران می توانند با مراجعه به کارشناسان مربوطه که در جایگاه انجام آزمایش مستقر هستند، به صورت رایگان مورد آزمایش قرار گیرند.

وی تاکید کرد: این برنامه تست رایگان کرونا در مترو در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و باهدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی مسافران متروی تهران انجام می‌ گیرد.

نوبخت خاطرنشان کرد: این خدمات تست رایگان کرونا در مترو که به منظور عدم مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها برای کاهش مبتلایان به ویروس کرونا به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشارکت شرکت شهر سالم از روز دوشنبه ۲۲ دی ماه تا روز تا سه شنبه ۳۰ ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ انجام می‌شود.

برگزاری پایگاه مشاوره دینی و خانواده فاطمی

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی این شرکت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) خبر داد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز  شهادت حضرت فاطمه زهرا  (س) گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌ شود.

نوبخت تصریح کرد: این برنامه با هدف ارتقای بیشتر سطح شناخت و آگاهی مسافران از شخصیت و سیره زندگی بانوی دو عالم  به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران در قالب های مختلف برگزار می‌شود.

>>>بیشتر بخوانید:

محدودیتی برای انجام تست کرونا در استان سمنان وجود ندارد

تست کرونای اقتصاد جهان منفی می شود؟

وی با اشاره به اینکه گذرگاه‌های فرهنگی مترو بستری مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و معرفی شخصیت بی مثال آن بانوی بزرگوار است افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با این ایام ایستگاه‌های متروی تهران با ریسه‌ها و کتیبه‌های مشکی سیاهپوش می‌ شود و همچنین طرح‌های گرافیکی ویژه این ایام با عنوان «جان نبی» در سکوی ایستگاه‌های منتخب مترو در معرض نگاه مسافران مترو قرار می‌گیرد.

نوبخت گفت: در گذرگاه فرهنگی ایستگاه میدان انقلاب اسلامی نیز نمایشگاه پوستر «هنر فاطمی» شامل طرح‌های گرافیکی با مضمون ایام فاطمیه (س) به نمایش گذاشته می‌شود.

وی همچنین به برپایی پایگاه مشاوره مذهبی در ایستگاه های منتخب متروی تهران اشاره کرد و تصریح کرد: این پایگاه با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و همچنین پاسخ به سوالات و شبهات دینی و شرعی پایگاه مشاوره خانواده و سبک زندگی با حضور کارشناسان حوزه دین و خانواده در ایستگاهای منتخب پاسخگوی سوالات مسافران مترو است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص تهیه و تولید محتوای سمعی و بصری ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نیز گفت: در این زمینه پیام‌های فرهنگی در قالب موشن‌گرافی از طریق نمایشگرهای قطارها و ایستگاه‌های مترو و همچنین تولید محتوای رادیویی در قالب پادکست رادیو مترو در ایستگاه‌های خطوط مترو برای مسافران پخش می‌ شود.

ناوگان مترو تهران در هفت خط و ۱۲۸ ایستگاه فعال است.

نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356068

ثبت نظر

-