متهم شدن سه میلیاردر آمریکایی به ایجاد ویروس کرونا

  • کد خبر : 356053
  • 25 دی 1399 - 13:18
متهم شدن سه میلیاردر آمریکایی به ایجاد ویروس کرونا

به گزارش نیوز، دادگاهی در پرو، ۳ میلیاردر آمریکایی، جورج سوروس، دیویسون راکفلر و بیل گیتس را به دست داشتن در ایجاد بیماری همه گیر ویروس کرونا متهم کرد.

در دادگاه پرونده تجدیدنظر در رابطه با تمدید مدت بازداشت متهم به تجاوز بررسی می شد. قاضی دادگاه تجدیدنظر اعلام کرد که به دلیل شرایط مرتبط با پاندومی کرونا رسیدگی به پرونده به تأخیر افتاده است.

علاوه بر آن، در حکم مربوطه آمده است که پاندمی ویروس کرونا گویا« توسط نخبگان جنایی که جهان را کنترل می‌کنند، ایجاد شده است».با این حال، در حکم گفته می شود بیماری همه گیر ویروس کرونا “توسط نخبگان جنایتکار حاکم بر جهان ایجاد شده است.

دستگیری ۳ متهم میلیاردر به جرم ایجاد ویروس کرونا

در رای دادگاه آمده است: “هیچ دولتی در جهان، هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند ادعا کند که این همه گیری قابل پیش بینی است، به جز سازندگان آن از میان [مولفین] نظم جدید جهانی ، مانند بیل گیتس، سوروس، راکفلر و غیره. ، که آن را مدیریت کرده و در حداکثر پنهان کاری به مدیریت آن ادامه می دهد”.

وکیل متهم قبلاً گفته است که وی خواستار ابطال رای دادگاه و تجدیدنظر در این مورد خواهد شد و تأکید دارد که این تصمیم به جای استدلال های مربوط به پرونده نه بلکه براساس اظهارات جانبدارانه گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356053

ثبت نظر

-