۱۰ بیمار به شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان افزوده شد

  • کد خبر : 356051
  • 25 دی 1399 - 13:17
۱۰ بیمار به شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان افزوده شد

دکتر «محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار نیوز بیان کرد: همچنین با فوت یک بیمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آخرین آمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به یک هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۸ مورد بوده که از این تعداد ۳۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۶ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۲، بهار ۵۶۸، تویسرکان ۶۱۵، رزن ۴۰۳، درگزین ۱۷۶، فامنین ۱۷۳ و کبودراهنگ ۶۲۹ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۵۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۰۶ در نهاوند و سه هزار و ۷۸۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند توضیح داد: برخی از افرادی که به این استان مسافرت کرده بودند به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری شده و از خروج آنها تا زمان بهبودی کامل و پیشگیری از انتقال ویروس به دیگر افراد جلوگیری شد.

به گزارش نیوز و براساس اعلام استاندار همدان، سه شهرستان بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=356051

برچسب ها

ثبت نظر

-