بیمارستان چمران ساوه به روال عادی ارائه خدمات بازگشت

  • کد خبر : 355891
  • 25 دی 1399 - 8:13
بیمارستان چمران ساوه به روال عادی ارائه خدمات بازگشت

دکتر «فرهاد سبط ‌طباطبایی» روز پنجشنبه به نیوز، گفت: آمار مبتلایان و بستری شدگان در این مرکز درمانی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته و فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگانی که مدتی از دریافت خدمات غیرکرونایی محروم بودند را فراهم نموده است.
وی تاکید کرد: تعلیق و تعویق در ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی به ویژه بیماران مزمن آسیب‌ می رساند به همین دلیل از زاست، اظهار کرد: بیماران مبتلا با نارسائی های قلبی و عروقی، دیابتی ها و افرادی که نیازمند عمل جراحی هستند درخواست می کنیم که هر چه سریعتر روند درمانی خود را انجام کنند.

دکتر طباطبایی اظهار داشت: هرگونه وقفه در دریافت خدمات درمانی موجب تشدید و مزمن تر شدن بیماری و اختلال در روند معالجه این افراد خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حدود یکسال اخیر تمرکز بیمارستان شهید چمران بر درمان بیماران مبتلا به کرونا بود اما اکنون با کاهش تخت‌های بستری مربوط به مبتلایان، شرایط برای ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی فراهم شده است و از شهروندان دعوت می شود که برای دریافت خدمات متنوع درمانی مراجعه کنند.
دکتر طباطبایی افزود: بخش‌های ارائه خدمات تخصصی بیمارستان با نوبت دهی به بیماران فعال هستند و اتاق عمل برای انجام عمل‌های جراحی، درمانگاههای تخصصی چشم، مغز و اعصاب، قلب، ارتوپدی و زنان هم فعالیت خود را از سرگرفته‌اند.

به گفته او، کلینیک دیابت و فشارخون نیز با رویکرد جدید و استقرار کارشناس پرستاری و کارشناس تغذیه کار غربالگری و درمان بیماران را انجام می‌دهند.
وی افزود: خوشبختانه پس از سالها فعالیت درمانگاه مغز و اعصاب (نورولوژی)  از روز شنبه تا سه شنبه هر  هفته در این بیمارستان دایر شده است و بیماران مبتلا به مشکلات مغز و اعصاب مانند سردرد و سرگیجه، صرع و تشنج، ام اس، پارکینسون، وسکته مغزی می‌توانند در درمانگاه تخصصی این مرکز ویزیت و درمان شوند. 
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه در ادامه گفت: فعالیت تخصصی درمانگاه قلب و ارتوپدی با بکارگیری متخصصین بیشتر در این رشته های پزشکی دنبال می شود و خدماتی نظیر تست ورزش، اکوکاردیوگرافی که قبلا محدود انجام می شد با نوبت دهی ارائه می شود.
وی راه اندازی خدماتی مانند فیزیوتراپی ، سونوگرافی سرپایی و افتتاح بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU)  را از برنامه های در دست اجرا برشمرد و گفت: در حال حاضر بیمه شدگان برای دریافت چنین خدماتی  باید به مراکز بخش خصوصی مراجعه کنند که در تلاش هستیم با ارائه خدمات لازم به  به صورت رایگان بار مالی را از دوش مردم برداریم.
وی بیان کرد: مردم نگران حضور در بیمارستان شهید چمران نباشند و یقین بدانند تمامی بخش های ارائه کننده خدمات غیرکرونایی تفکیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمت رسانی می کنند و انتظار می رود که با مراجعه به این مرکز درمانی فرایند درمان بیماری های خود را پیگیری و از عوارض بلند مدت آن مصون بمانند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=355891

برچسب ها

ثبت نظر

-