رشد و افت قیمت در بازار امروز سایپا + جدول

  • کد خبر : 355498
  • 24 دی 1399 - 14:07
رشد و افت قیمت در بازار امروز سایپا + جدول

 رشد و افت قیمت در بازار امروز سایپا + جدول

به گزارش نیوز، براساس قیمت های که فعالان بازار خودرو اعلام کردند امروز تیبا صندوقدار همانند روز گذشته افت قیمت را تجربه کرد و قیمت آن از ۱۲۲ میلیون تومان به ۱۲۱ میلیون تومان رسید، تیبا صندوقدار چند روزی است که شکل نزولی به خود گرفته بطوریکه این روزها شاهد افت قیمت این خودرو در بازار هستیم.

اما دومین خودرویی که امروز افت قیمت را ثبت کرد به مدل صندوقداری خانواده پراید مربوط می شود، براساس ارزیابی بازار امروز پراید ۱۳۱ افت یک میلیونی قیمت داشت و با قیمت ۱۰۷ میلیون تومان در بازار معامله شد. در طول هفته سپری شده پراید ۱۳۱ به دفعات افت قیمت را تجربه کرد و این امید در میان خریداران این خودرو به وجود آمده که بازهم شاهد رسیدن قیمت این خودرو به زیر ۱۰۰ میلیون تومان باشند.

اما بازار سایپایی ها امروز روی دیگری نیز داشت و آن به رشد دو میلیونی قیمت پراید ۱۱۱ مربوط می شد براساس ارزیابی هایاین خودرو امروز در بازار با دو میلیون افزایش با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان در بازار معامله شد.

استپ دلاردر کانال ۲۴ هزار تومان و نوسانات جزیی دلار امروز عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند، از سوی دیگر فعالان این بازار خبر ورود خودروهای موجود در مناطق آزاد نیز بازار داخلی ها را تحت شعاع قرار داده است.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 24


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=355498

ثبت نظر

-