قیمت انواع دلار، یورو و درهم در بازارهای مختلف روز چهار‌شنبه/کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد +جدول

  • کد خبر : 355490
  • 24 دی 1399 - 13:51
قیمت انواع دلار، یورو و درهم در بازارهای مختلف روز چهار‌شنبه/کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد +جدول

به گزارش نیوز، در معاملات روز چهار‌شنبه بازار ارز، قیمت دلار کاهش یافت و قیمت یورو نیز به ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.


»»» بیشتر بخوانید؛

دلار، پمپئو را جدی می گیرد؟


قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح چهار‌شنبه با کاهش ۸۱ تومانی نسبت به روز دوشنبه، ۲۴ هزار و ۴۴۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۲۱۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۶۸۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۴۵۲ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۸۲۰ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۲۹ هزار و ۳۹۱ تومان افزایش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۰ هزار و ۱۱۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۶۸۴ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان ثبت شد. سپس در نیمه روز بار ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز ابتدا ۱۱۰ تومان افزایش یافت و به ۳۰ هزار و ۲۹۰ تومان رسید، اما در نیمه روز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۱۹۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهار‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۹۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه ۳۰ تومان کاهش یافته است. 

ارز و سکه

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=355490

ثبت نظر

-