کاهش قیمت “تیبا۲” در بازار + جدول

  • کد خبر : 354802
  • 23 دی 1399 - 18:36
کاهش قیمت “تیبا۲” در بازار + جدول

 

 

کاهش قیمت "تیبا2" در بازار + جدول

کاهش قیمت “تیبا۲” در بازار 

به گزارش نیوز، خودروهای که امروز افت قیمت در بازار داشتند به خانواده «تیبا» باز می گردد، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز مدل هاچ بک تیبا یا همان تیبا۲ امروز افت قیمت دو میلیون تومانی در بازار داشته است. براساس رصد بازار «تیبا ۲» با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان معامله شد.

طی دو روز گذشته پراید ۱۳۱ عنوان رکوردار افت قیمت در میان محصولات سایپا را به خود اختصاص داده بود، اما پس چند روز افت روند نزولی قیمت این خودرو متوقف شد و این خودرو  در کانال ۱۰۸ میلیون تومان در بازار معامله شد.

استپ دلاردر کانال ۲۴ هزار تومان و نوسانات جزیی دلار امروز عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند، از سوی دیگر فعالان این بازار خبر ورود خودروهای موجود در مناطق آزاد نیز بازار داخلی ها را تحت شعاع قرار داده است.

محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفتند

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا امروز23

سمند همچنان در مسیر ارزانی

به گزارش نیوز، با توجه به قیمت های اعلامی از سوی فعالان بازار خودرو سمند LX که از روز گذشته روند ارزانی را پیش گرفته بود امروز هم در بازار ۲ میلیون تومان ارزان شد و در بازار با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان معامله شد.

 اما ارزیابی بازار خودرو همچنین بیانگر آن است که پژو ۲۰۶ تیپ دو نیزکه از چند روز گذشته روند نزولی به خود گرفته بود امروز هم در بازار ۱ میلیون تومان ارزان تر شد و ۱۹۳ میلیون تومان قیمت خورد.

استپ دلاردر کانال ۲۴ هزار تومان و نوسانات جزیی دلار امروز عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند، از سوی دیگر فعالان این بازار خبر ورود خودروهای موجود در مناطق آزاد نیز بازار داخلی ها را تحت شعاع قرار داده است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=354802

ثبت نظر

-