پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان دستگیر شد

  • کد خبر : 354241
  • 23 دی 1399 - 1:04
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان دستگیر شد

 

توئیت های منتشر شده در فضای مجازی گزارش کرده اند که پاپ فرانسیس ( رهبر کاتولیک های جهان ) به جرم انواع بزهکاری ، از جمله قاچاق کودک دستگیر شده است. روز گذشته یک توئیت بسیار جالب در توئیتر مبنی بر دستگیری پاپ فرانسیس و رئیس جمهور واتیکان ارسال شده است. مضمون این توئیت به شرح زیر است:

مأمور پلیس ویژه ایتالیا : بله ما امروز صبح پاپ را در صبحگاه دستگیر کردیم. آنجلوس(…) در مکانی مخفی و در حال بازجویی از او هستیم. ما می دانیم که شخصی مهم از آمریکا آمده است تا با او صحبت کند اما هنوز نمی دانیم چه کسی است!

 

پاپ به کرونا آلوده نشده است

گفته می شود که پاپ برای ۸۰ مورد قاچاق کودک و‌ بزهکاری دستگیر شده است.

پاپ فرانسیس هنوز در بازداشتگاه فدرال در ایتالیا به سر می برد و به گفته منابع ، FBI در حال بازجویی است. پاپ فرانسیس روز شنبه در ارتباط با صدور کیفرخواست ۸۰ گانه ای به اتهامات از جمله داشتن فیلم پورنوگرافی کودک ، قاچاق انسان ، زنا با محارم ، دارا بودن مواد مخدر و کلاهبرداری دستگیر شد.

دادستانی ملی ایتالیا تأیید کرد که دستور دستگیری را صادر کرده و اتهامات را مطرح کرده است.


>>>بیشتر بخوانید:  پاپ فرانسیس: همه ما باید مطیع «خانم کرونا» باشیم!


چرا پاپ فرانسیس در واتیکان دستگیر شده است؟


>>>بیشتر بخوانید: ادعای جدید پاپ فرانسیس : کرونا زن است یا مرد؟


چگونه پاپ فرانسیس دستگیر شد؟

افسران نظامی ، پلیس ایتالیا و واحد جنایات جنسی به خانه پاپ در واتیکان رفتند ، او و چند مقام عالی رتبه دیگر را دستگیر کردند. افراد نزدیک به صحنه گزارش شده اند که صدای شلیک گلوله شنیده اند ، اما پلیس چنین چیزی را تأیید نمی کند. پاپ فرانسیس در حال حاضر در یک زندان ناشناخته نگهداری می شود و توسط نمایندگان فدرال شاغل در ایالت ایتالیا و اینترپل مورد بازجویی قرار می گیرد. گفته می شود FBI در حال انجام مقدماتی برای پرواز و بازجویی از او است. در اوایل تحقیقات درباره پاپ فرانسیس و سایر افراد در واتیکان ، جوزپه گورناله دادستان اصلی مبارزه با مافیای ایتالیا  فراخوانده شد.

جزئیات پرونده های مربوط به قاچاق انسان و دیگر جرایم نسبت داده شده به پاپ واتیکان قرار است تشریح شود.

بعد از دستگیری پاپ توییتی در صفحه رسمی او منتشر شد که شک و تردیدهایی نسبت به دستگیری او به وجود آورد. اما گویا رسانه های اجتماعی او از سوی یک تیم اداره می شود و نه خودش.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=354241

ثبت نظر

-