4 راه برای یافتن مسیر درست در سرگردانی های زندگی

  • کد خبر : 353751
  • 22 دی 1399 - 12:40
4 راه برای یافتن مسیر درست در سرگردانی های زندگی

 

زیبایی در گیر افتادن و گیجی در زندگی این است که واقعاً هیچ چرخش غلط یا مسیر درست یا اشتباهی وجود ندارد.

همه ما گاهی اوقات گیج می شویم، اما مدت طولانی سردرگمی می تواند باعث شود که احساس کنیم در یک شبکه عدم اطمینان و مهیج بی پایان گیر کرده ایم. گیجی می تواند احساس ناتوانی، اضطراب، استرس و احساسات خسته کننده دیگری را در ما ایجاد کند.

اما اگر به شما بگویم گیجی برای شما خوب است چه می کنید؟ بله، گرچه سردرگمی می تواند ابر و مه ای را که هرگز به پایان نمی رسد، به هم بزند و همه چیز را در اطراف شما بپوشاند، اما این یک نشانه از تغییرات بزرگ و قدرتمند است.

راه درست

در مورد آن فکر کنید اگر همه چیز برای شما همیشه معنا داشته باشد، چگونه رشد می کنید؟ اگر همیشه درمورد هر تصمیمی که می گیرید یا هر چنگال در جاده ۱۰۰ درصد مطمئن باشید، چگونه می توانید تغییر مکان دهید یا تکامل پیدا کنید؟ گیجی هدف بالاتری دارد. وقتی احساس گیجی می کنید، این نشانه آن است که ذهن شما کمی بیشتر گسترش می یابد.

این نشانه این است که شما به قلب، ذهن، جسم و روح خود اجازه می دهید جای چیزی را که قبلاً آنجا نبوده باشد. گیج بودن واقعاً یک فرآیند باز است.

به جای اینکه فقط با آن چنگال موجود در جاده یا مسیر درست به جلو بروید، وقت خود را برای پردازش، یادگیری و درک چیزها بگذارید،اینطور شما در حال اختصاص دادن وقت خود در مقابل احتمال چیز دیگری هستید.


>>>بیشتر بدانید: چطور زندگی شادی داشته باشید


مسیر درست

برای کسانی که در حال حاضر گرفتار شبکه گیجی شده اند، این ممکن است هنوز منطقی نباشد، اما به من بچسبید.

در اینجا کاری است که می توانید برای غلبه بر سردرگمی و یافتن شادی انجام دهید.

🔽 موقعیتی را که در آن هستید را بپذیرید

ابهام را بپذیرید، سردرگمی را بپذیرید و احساس (گیر کردن) را بپذیرید. بعضی اوقات گیر می کنید زیرا قرار است گیر بیفتید. این معمولاً نشانه این است که قبل از حرکت به جلو، باید اطلاعات بیشتری تحویل داده شود.


>>>بیشتر بدانید:  عادت رفتاری برای افزایش اعتمادبه نفس و داشتن زندگی شادتر


مسیر درست

🔽 یک نفس عمیق بکشید

خود را متمرکز کنید و قاطعانه بگویید(من نمی دانم چه کاری انجام دهم، و اشکالی ندارد.) وقتی بلاتکلیفی خود را محکم بیان کنید، از ابهام خارج شده و به یقین می روید. هرچه بیشتر روی اطمینان خود متمرکز شوید، یا جایی که در آن هستید آرامش بیشتری خواهید داشت.

🔽 بر آنچه می دانید تمرکز کنید

  • هنگامی که گیج می شوید، آسان است که در شبکه ای از افکار مداوم و تکراری گیر بیفتید که به نظر می رسد پایان و آغاز ندارند.
  • برای پاک کردن این مسئله، تمرکز خود را بر روی آنچه در مورد آن گیج نیستید شروع کنید.
  • شروع به تمرکز بر آنچه می دانید و نسبت به آن اطمینان دارید کنید.
  • وقتی این کار را انجام می دهید، به طور خودکار به تضعیف ابر آشفتگی زندگی شما کمک می کند.

>>>بیشتر بخوانید: شادی ؛ ترجمه زندگی در زمان حال


مسیر درست

🔽 صبور باشید

گیج بودن نشانه تغییر است و ممکن است لازم باشد قبل از تصمیم گیری اجازه دهید سفر کمی بیشتر جریان یابد. با آن در صلح باشید و با این حقیقت که همه پاسخ ها را ندارید، در صلح باشید. فقط نحوه کار را بپذیرید و اعتماد کنید که وقتی زمان تصمیم گیری فرا می رسد الهام به شما می رسد.

اگر در یک دوره گیجی سعادتمندانه نیاز به تصمیم فوری دارید، بهترین کار این است که با خرد قلب خود هماهنگ شوید.وقتی در مه گیر می کنید و نمی توانید وضوح آینده را ببینید، بهترین دارایی شما جرأت است. با احساس خود همراه شوید و با حقیقت خود همراه شوید.

سردرگمی

در نهایت

یک قدم به جلو شروع کنید و احساس آن را ببینید. اگر احساس خوبی داشت، به مسیر درست خود ادامه دهید. آن را آهسته و ثابت نگه دارید تا زمانی که آماده برداشتن آن جهش ایمانی شوید.

زیبایی گیر افتادن و گیج شدن در زندگی این است که واقعاً هیچ چرخش اشتباه یا مسیر اشتباهی وجود ندارد.هر راهی که طی می شود به نوعی یک نعمت است، بنابراین استرس را از تصمیمات زندگی خارج کنید و اعتماد کنید که همه جاده ها واقعاً به مقصد منتهی می شوند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=353751
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : huffpost. com

برچسب ها

ثبت نظر

-