پرونده‌ای که باید مفتوح بماند

  • کد خبر : 353612
  • 22 دی 1399 - 4:55
پرونده‌ای که باید مفتوح بماند

مگر می‌توان خضوع و رشادت سردار سلیمانی در جبهه‌های مقاومت و در نبرد با تروریست‌های تکفیری وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی را فراموش کرد؟! حاج‌ قاسم قهرمانی متعلق به همه محور مقاومت بود و امروز همه دلدادگان مقاومت، داغدار و البته منتقم خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدا هستند.

گرچه راه حاج‌ قاسم، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت ادامه دارد و دعا و نگاه این عزیران، بدرقه راه همه رزمندگان جبهه حق در برابر باطل است اما انتقام سخت محور مقاومت موضوعی نیست که بتوان آن را فراموش کرد. چنانچه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند، انتقام خون سردار سلیمانی مطالبه و اقدامی است که در مناسب‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و به قوت خود باقی است.

در این میان، نکته مهمی وجود دارد که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت! این مساله مربوط به نقش دیگر بازیگران (غیر از ایالات متحده آمریکا) در شهادت مظلومانه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است.

بدون شک علاوه‌بر اعضای دولت، نهادهای امنیتی و نظامی آمریکا، عوامل دیگری در شکل‌دهی این نقشه خونین و وقیحانه نقش داشته‌اند.

یکی از این کشورها که نمی‌توان از نقش آن در ترور دو شهید بزرگوار مقاومت و یاران‌شان غافل شد، آلمان است.

وجود پایگاه عملیات نظامی آمریکا در خاک آلمان از یک سو و همکاری‌های امنیتی مستقیم و مستمری که میان دستگاه‌های اطلاعاتی آلمان و ایالات متحده در طول سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشته، مؤلفه‌ هایی نیست که بتوان آنها را نادیده انگاشت.

مسلم این‌که باید نقش متحدان اروپایی ایالات متحده در پرونده ترور حاج‌قاسم مورد محاسبه، دقت و ارزیابی قرار گیرد.

این پرونده (پرونده شهادت حاج‌ قاسم و شهید ابومهدی) باید همچنان مفتوح باقی بماند تا همه ابعاد آن برای دلدادگان این شهدای بزرگوار مشخص شود.

بررسی ابعاد دقیق حمله‌ای که در فرودگاه بغداد صورت گرفت در کنار انتقام سخت از قاتلان حاج‌ قاسم و شهید ابومهدی، مطالبه‌ای است که هرگز از بین نخواهد رفت.

فادی بودیه – سردبیر مجله مرایا بیروت / روزنامه جام جم 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=353612

ثبت نظر

-