اخباری: در روزی باختیم که تیم حریف فرصت زیادی نداشت

  • کد خبر : 353279
  • 21 دی 1399 - 18:53
اخباری: در روزی باختیم که تیم حریف فرصت زیادی نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، سعید اخباری پس از شکست یک بر صفر تیم ماشین سازی مقابل مس رفسنجان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم. به هر حال این طبیعت فوتبال است که اگر از فرصت های خود استفاده نکنیم ضربه خواهیم خورد.

وی ادامه داد: امروز شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم که در نیمه اول بی دقتی کردیم. به هر حال دست تیم حریف در فصل نقل و انتقالات باز بود و در نیمه دوم روی یک تعلل گل خوردیم. فرصت های زیادی خلق کردیم که به راحتی از دست دادیم. در ادامه مسابقات باید این شکست را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی خاطرنشان کرد: امروز باید برنده می شدیم و مساوی هم ما را راضی نمی‌کرد. برای برد آمده بودیم، اما در زدن ضربه نهایی مشکل داشتیم.

اخباری در مورد اعتراض به داوری در چند صحنه، عنوان کرد: من اعتراضی به داور نداشتم و مربی حریف چند مورد به داور اعتراض کرد. من سال گذشته این افتخار را داشتم که در گل گهر کار کنم و خوشحالم که تیم های صنعتی در فوتبال هزینه می کنند. قطعاً کرمان در سال های آینده بیشترین تیم را در لیگ برتر خواهد داشت. همه تیم هایی که به کرمان آمده بودند تحت فشار قرار گرفتند، اما ما کمترین فرصت را به حریف دادیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. بازیکنان ما روی زمین چمن مصنوعی خیلی دویدند. شایسته کرمان است که زمینی با چمن طبیعی داشته باشد. خوب جنگیدیم و شک ندارم در بازی های آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم مس کادر فنی و پرمهره ای است. آنها امکانات سخت افزاری خوبی دارند. خدا را شکر می کنم که تیم های متمول در لیگ هستند و خیال بازیکنان راحت است. با توجه به جایگاه ما در جدول رده بندی امروز از نظر تاکتیکی، تیم برتر میدان بودیم و در فوتبال یک لحظه تعلل خطرناک می شود. در روزی باختیم که تیم حریف فرصت زیادی نداشت. برای ربیعی و تیمش در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد داوری این بازی، گفت: بهتر است درمورد داوری صحبت نکنم. گاهی بحث صحنه ها نیست و بحث مدیریت داور است که بهتر است کارشناسان در این خصوص صحبت کنند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=353279

ثبت نظر

-