فروشی شدن مرسدس مکلارن SLR مایکل جردن+عکس

  • کد خبر : 352479
  • 21 دی 1399 - 0:41
فروشی شدن مرسدس مکلارن SLR مایکل جردن+عکس

 

مرسدس مکلارن SLR مایکل جردن

مرسدس بنز SLR مکلارن یکی از سوپر اتومبیل‌های هیجان‌انگیزی است که در برهه‌ای از زمان و قبل از ظهور ابرخودروهایی با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، جزو پرچمداران جهان خودرو به شمار می‌رفت.
نسخه کمیاب از مرسدس‌ بنز SLR مک لارن 722S، حراج شد - زومیت
این اتومبیل بسیار زیبا، همانطور که از نامش نیز مشخص است حاصل همکاری دو کمپانی بزرگ آلمانی و انگلیسی یعنی مرسدس بنز و مکلارن بود و بین ۲۰۰۳ الی ۲۰۱۰ تولید شد. شاید بدانید در آن مقطع مرسدس بنز با تصاحب سهمی ۴۰ درصدی، یکی از سهامداران اصلی مکلارن محسوب می‌شد و این دو ارتباطات بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند.

 

Only One of These MANSORY Mercedes-Benz SLR McLaren Exists in the World – TechEBlog

 

نیروبخش مرسدس بنز SLR مکلارن یک موتور ۵٫۴ لیتری سوپرشارژ با ۶۱۷ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور بود.

اما در سال ۲۰۰۶ اشتوتگارتی‌ها تصمیم گرفتند به احترام پیروزی سر استیرلینگ موس در مسابقات Mille Miglia نسخه‌ای ویژه از این سوپر خودروی دو رگه را با نام ۷۲۲ Edition معرفی کنند. موتور این نسخه به لطف بازنگری‌های انجام شده ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور داشت که در دهه اول قرن ۲۱، رقمی شگفت‌انگیز به حساب می‌آمد.

 

مرسدس بنز SLR

 

به غیر از خروجی بیشتر موتور، نسخه ۷۲۲ Edition از لحاظ سیستم تعلیق و قدرت ترمزگیری نیز در وضعیت بهتری به سر می‌برد.

خودرو شناس | فروش مرسدس بنز SLR مک لارن استرلینگ ماس به قیمت ۳ میلیون دلار

مرسدس بنز تنها ۱۵۰ دستگاه از این نسخه را راهی بازار کرد. با توجه به چنین تیراژ کمی، SLR 722 Edition در زمره کمیاب‌ترین محصولات مزین به نشان مرسدس بنز جای گرفته و فقط برخی از افراد مشهور و ثروتمند حس نشستن بر پشت فرمان آن را تجربه کرده‌اند.

 

Mercedes-Benz SLR Roadster - Classics - BRABUS

 

به تازگی شرکتی به نام Crave Luxury Auto یک دستگاه SLR 722 Edition مدل ۲۰۰۷ را به فروش گذاشته که گفته می‌شود مایکل جردن افسانه‌ای جزو مالکان آن بوده است.

برای این خودروی منحصر بفرد قیمتی برابر با ۶۹۵,۷۵۰ دلار تعیین شده و طبق اطلاعات موجود کارکرد آن فقط ۱,۰۳۸ مایل (۱,۶۷۰ کیلومتر) است.

 

2006 Mercedes-Benz SLR McLaren Test Drive Review - CarGurus

>>>بیشتر بخوانید:

رو نمایی از هایپراسکرین مرسدس بنز مجهز به هوش مصنوعی+عکس

مرسدس بنز کلاس S؛ از گذشته تا اکنون+عکس

ماشین - ماشین مرسدس بنز slr مکلارن برای اطلاعات بیشتر... | Facebook

بد نیست اشاره کنیم مرسدس بنز SLR مکلارن حاصل خلاقیت گوردون واگنر سکاندار فعلی دپارتمان طراحی دایملر، بوده و با گذشت بیش از یک دهه هنوز زیبا و جذاب دیده می‌شود. کاپوت بسیار کشیده،

شکاف‌های متعدد روی گلگیرها، اگزوزهای جانبی، قوس زیبای کابین و درهای پروانه‌ای از جمله ویژگی‌های ظاهری شاخص این خودرو هستند که آن را به جواهری سیال در زمان تبدیل کرده‌اند.

 

مرسدس بنز SLR

موتورمکلارن ۷۲۲ Edition

مرسدس بنز SLR مکلارن ۷۲۲ Edition با تکیه بر موتور قدرتمند خود در عرض ۳٫۶ ثانیه سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر در ساعت رسانده و صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را در زمان ۱۰٫۲ ثانیه محقق می‌کند.

مسابقه‌ای دیدنی بین مرسدس بازنشسته و مک لارن + فیلم

این خودرو در مسیر مستقیم توانایی دستیابی به نهایت سرعت ۳۳۷ کیلومتر در ساعت را دارد که اندکی بیشتر از نسخه استاندارد است. همچنین در مجموع ۲۱۵۷ دستگاه از نسخه‌های مختلف SLR مکلارن تولید شده است.

دیجیاتو

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=352479

ثبت نظر

-