رضایی: نبود VAR به ضرر تیم‌ها و فوتبال ایران است

  • کد خبر : 352424
  • 20 دی 1399 - 22:49
رضایی: نبود VAR به ضرر تیم‌ها و فوتبال ایران است

به گزارش نیوز از اراک، رحمان رضایی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: تیم آلومینیوم اراک جوان و از بازیکنان دونده‌ای برخوردار است و با دارابودن کادر فنی خوب حریف سرسختی برای ما است. 

وی با اشاره به مصدومیت دو بازیکن این تیم برای بازی فردا افزود: علیرغم اینکه بازی فردا برای ما مشکل خواهد بود اما آمادگی لازم را برای رویارویی و نمایش یک بازی خوب خواهیم داشت. 

سرمربی ذوب آهن هم اعتراضی به بحث داوری در مسابقات لیگ برتر کرد و گفت: با همه احترامی که به تیم داوری و داوران می‌گذارم اما در همه بازی‌های اخیر اشتباهات داوری به ضرر ذوب آهن تمام شده که همین امر باعث افت شدید تیم ما شده است.

رحمان رضایی تصریح کرد: اگر بدون VAR بنا به جلو بردن لیگ داریم ما تابع تصمیمات هستیم اما فکر می‌کنم نبود VAR به ضرر تیم‌ها و فوتبال ماست که مهم‌ترین آن ضربه خوردن پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان بود چراکه اگر هر هفته در لیگ با این تکنولوژی بازی می‌کرد آن خطای هند را انجام نمی‌داد.

وی گفت: این آسیب بزرگی برای فوتبال ماست و هرچه سریع‌تر باید با آوردن VAR خلا آن را پر کرد و باعث پیشرفت فوتبال ما باشد تا بتوانیم راحت‌تر در صحنه‌های بینی المللی بازی کنیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=352424

برچسب ها

ثبت نظر

-