افشای مراکز استفاده‌کننده از مازوت در اطراف پایتخت+سند

  • کد خبر : 352277
  • 20 دی 1399 - 18:50
افشای مراکز استفاده‌کننده از مازوت در اطراف پایتخت+سند

افشای مراکز استفاده‌کننده از مازوت در اطراف پایتخت+سند

در نامه شرکت ملی‌گاز پخش فرآوردهای نفتی مطرح شد

به گزارش نیوز ،پس از اعتراض اعضای شورای شهر تهران به استفاده از سوخت مازوت در اطراف پایتخت ،شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران در خصوص آلایندگی منابع ثابت در اطراف تهران چهار نکته را به شورای شهر تهران توضیح داد .

در این نامه آمده است :‌براساس تکالیف ابلاغی به وزارت نفت سوخت با کیفیت و منطبق بر استانداردهای یورو ۴ در پالایشگاههای کشور تولید می‌شود همچنین به منظور حصول اطمینان از کیفیت سوخت توزیعی و جایگاه های عرضه کنترل لازم به صورت مستمر اعمال می‌شود که صحت این مسئله از طریق سازمان ملی استاندارد به عنوان متولی موضوع در کشور قابل استعلام است.

photo_۲۰۲۱-۰۱-۰۸_۱۶-۰۰-۰۹

همچنین توزیع نفت کوره( مازوت)در سطح استان  از سوی این شرکت ها صرفاً برای تعداد ۷ واحد ریخته‌گری مستقر در شهرستان رباط کریم ،دو کارخانه آجرپزی شهرستان جوادآباد ورامین ،کارخانه سیمان شمال و فیروزکوه مصرف می‌شود و سایر واحدها و صنایع موجود در استان از سوی شرکت سهمیه نفت کوره تعلق نمی گیرد .

با توجه به محدودیت‌های مرکز دیسیجینگ شرکت ملی گاز سوخت گاز طبیعی نیروگاه‌ها در ماه‌های سرد سال به دلیل بالا رفتن مصارف خانگی سوخت دوم (نفت گاز )به نیروگاه‌های دماوند و پرند ارسال می‌شود.

آلاینده‌های زیست محیطی هوا در فضای اطراف جایگاه‌های عرضه سوخت طی چندین نوبت در سال توسط سازمان محیط زیست اندازه گیری شده و تاکنون گزارشی دال بر آلاینده بودن جایگاه ها به عنوان منابع ثابت به این شرکت ارائه نشده است.


این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=352277

برچسب ها

ثبت نظر

-