نیوز – اصولی: حمایت ما از شهرخودرو شعاری نیست/ برای ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) هزینه ای پرداخت نمی شود

  • کد خبر : 352160
  • 20 دی 1399 - 15:32
نیوز – اصولی: حمایت ما از شهرخودرو شعاری نیست/ برای ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) هزینه ای پرداخت نمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی امروز با حضور در فدراسیون فوتبال برای عضویت در پست نماینده هیأت‌های استانی در هیأت رئیسه این فدراسیون ثبت نام کرد. قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار شود.

اصولی پس از ثبت نام خود در باره اینکه فرهاد  حمیداوی مالک شهر خودرو اعلام کرده این باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و برای مجموعه شهر خودرو آرزوی توفیق دارم.

وی در باره حاشیه‌های به وجود آمده بین سرمربی و مالک باشگاه شهر خودرو با مسؤولان استانی خراسان رضوی و هیأت فوتبال مشهد و این که آنها اعتقاد دارند حمایتی از این باشگاه خصوصی نمی‌شود، توضیح داد: این صحبت نهایت کم لطفی است. وقتی شرکت مادر پدیده دچار مشکل شد و نتوانست به تیم‌داری ادامه بدهد، مسؤولان استان خراسان رضوی پای کار آمدند و اجازه ندادند به مشکل بخورد. حتی می‌توانید از یحیی گل محمدی هم می‌توانید بپرسید که مدیران شهری مجموعه، شورای شهر مشهد و حتی خود بنده به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا به همراه سایر مسؤولان استانی و شهری ورود کردیم و مشکل تیم با کمک‌های صورت گرفته رفع شد. همین چند شب قبل بعد از این ماجراها با یحیی صحبت کردم و وی شاهد ماجرا است، حتی وطن‌خواه مدیرعامل قبلی پدیده هم می‌تواند شهادت بدهد. مجموعه مدیران استان برای این تیم که متعلق به مردم مشهد و استان خراسان رضوی است زحمت زیادی کشیده است.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: صاحب امتیاز و مالک اصلی شهر خودرو مردم هستند، ما  کار زیادی کرده و برای تیم زحمت زیادی کشیدیم و به اندازه بضاعت و توان خود حامی شهر خودرو بودیم.

اصولی اضافه کرد: پس از ورود دوستان باشگاه شکل خصوصی پیدا کرد و شرایط و ضوابط متفاوت شد. نهادهای دولتی و عمومی برای کمک به یک بخش خصوصی ضوابط خاصی دارد، اما من طرحی را به شورای شهر بردم که اعضای شورا هم آن را تصویب کردند. این طرح حمایت از ورزش قهرمانی بود و قرار شد ردیف اعتباری خاصی را برای آن اختصاص بدهیم. از محل ورزش‌ قهرمانی به تیم‌های شهر و استان که در صدر آنها شهر خودرو به عنوان یک تیم لیگ برتری است کمک می‌کنیم. اکنون هم این حمایت‌ها ادامه دارد. همین الان بازی‌های این تیم در مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور و یکی از بهترین‌استادیوم‌های آسیا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: هزینه نگهداری از ورزشگاه امام رضا(ع) بسیار بالاست، اما مجموعه مدیریتی استان حمایت خود را انجام می‌دهند. وقتی اجاره ورزشگاه پرداخت نشده، خودش نوعی حمایت است که شهر خودرو همچنان در این ورزشگاه بازی می‌کند.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره این که مسؤولان باشگاه شهر خودرو مدعی هستند که اجاره باشگاه امام رضا(ع) پرداخت شده، توضیح داد: طبق اطلاعات من از مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، چکی مدت‌دار تحویل داده شده اما پرداختی اتفاق نیفتاده است. طلب‌های این باشگاه باقی مانده و ما همچنان همکاری می‌کنیم. به جز این مورد هم در سایر زمینه‌ها به شهر خودرو کمک می‌کنیم. البته من شنیده‌ام که مهدی رحمتی هم برای پرداخت بخشی از بدهی‌ها کارت کشیده است، باید در فضایی همدلانه با هم همکاری کنیم و همدیگر را متهم نکنیم.

اصولی تصریح کرد: نباید مدام بگوییم این و آن را نداریم، در بحث زمین تمرین پیشنهاد‌اتی به باشگاه شهر خودرو دادیم، ولی شکل مدنظر مسؤولان این باشگاه در قالب تعریف شده حقوقی و قانونی نبود. درست نیست بگویند اهداء کنید و ما کار را انجام می‌دهیم. قرارداد مشارکتی روشن است و ضوابط و فرمول خودش را دارد. شهرداری و مجلس هم برخی مسائل را عنوان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و برای فلان مدت زمین تمرین در اختیار شهر خودرو قرار می‌گیرد. به هر حال ما حامی تیم شهر خودرو هستیم.

وی اضافه کرد: شهر خودرو را م تعلق به خودمان می‌دانیم. من متولد و بزرگ‌شده مشهد هستم و نیاز نیست شعار بدهم. این شعار نیست بلکه حقیقت وجودی و در تک تک سلول‌های بدن من و سایر مسؤولان استانی حمایت از شهر خودرو وجود دارد. به این موضوع اعتقاد داریم و تعارف نمی‌کنیم. برای تیم شهرمان هر کاری انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=352160

برچسب ها

ثبت نظر

-