کوتاه درباره سینگر ۹۱۱ سافاری+عکس

  • کد خبر : 351643
  • 20 دی 1399 - 0:57
کوتاه درباره سینگر ۹۱۱ سافاری+عکس
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، سینگر شرکتی مستقر در کالیفرنیا آمریکا که ۹۱۱ های قدیمی را به صورت تخصصی و اختصاصی بازطراحی و تقویت می‌کند و به واسه همین تغییرات یکی از مشهورترین شرکت های مستقل در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.
این شرکت جدیدترین ساخته خود یعنی ۹۱۱ سافاری را معرفی کرده که قابلیت هایی در حد و اندازه خودروهای رالی داکار و سری مسابقات Baja 1000 دارد.


کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

این مدل بر پایه پورشه ۹۱۱ با کد اتاق ۹۶۴ توسعه داده شده است.
این مدل سفارش یکی از مشتریان این شرکت است که درخواست یک ۹۱۱ با قابلیت های بالای آفرودی مجهز به موتور هوا خنک را داده است. این مدل با مشارکت ریچارد توتیل متخصص خودروهای رالی شرکت پورشه تولید شده است.
در حقیقت این مشتری دو دستگاه از این ۹۱۱ سافاری را سفارش داده است. یک دستگاه به رنگ سفید که قابلیت حرکت در جاده های بیابانی را دارد و یک دستگاه به رنگ قرمز که قابلیت استفاده بر روی سطح آسفالت را به این مشتری ثروتمند می‌دهد.


کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

این پروژه به صورت اختصاصی نخواهد بود و در صورت سفارش به سینگر شما می‌توانید یک دستگاه ۹۱۱ سافاری مدرن داشته باشید.
پورشه در رقابت های رالی مونت کارلو در سال ۱۹۶۵ با مدل رالی ۹۱۱ مسابقه می‌داده است و توانست مقام پنجم را کسب کند. همچنین برای طراحی و توسعه سینگر ۹۱۱ سافاری از خودروهای برنده رالی داکار با کد اتاق ۹۵۳ و ۹۵۹ در اوسط دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است.
پورشه ۹۱۱ با کد اتاق ۹۶۴ مدل سال ۱۹۹۰ با موتور ۳٫۶ لیتری تخت ۶ سیلندر مجهز به دو توربوشارژر با حداکثر قدرت ۴۵۰ اسب بخار نیرو رسان این ۹۱۱ سافاری است.


کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

سیستم چهارچرخ متحرک دائمی، گیربکس دنده دستی ۵ سرعته، مخزن سوخت بزرگ، دو چرخ یدکی سایز اصلی که یکی از آنها در بخش جلو و دیگری در بخش عقب خودرو قرار دارد. رول کیج با تاییدیه FIA، بدنه ساخته شده از فیبرکربن که به صورت تاشو طراحی شده است تا در صورت تصادف و یا خرابی به سرعت به بخش قوای محرکه و سیستم تعلیق دسترسی داشته باشید.
سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در ۵ جهت مجهز به فنربندی با قابلیت میرایی بالای، ترمزهای فولادی با کالیپر ۴ پیستونه، لاستیک های ۱۶ اینچی با فاق بالا ساخت شرکت گوودیر و چرخ های آلومینیومی از دیگر مشخصات سینگر ۹۱۱ سافاری هستند.


کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

از آنجا که بدنه ۹۶۴ به نسبت خودروهای امروزی بسیار کوچک است ظاهر کارتونی مانندی به خود گرفته که دلیل اصلی آن استفاده از سیستم تعلیق و چرخ های کاملا مدرن و به روز است.
فلپ های قرار گرفته در زیر گلگیر قابلیت پخش بالای گل را دارند و در کنار بدنه نیز از این گل پاش استفاده شده و نام پورشه بر روی آن حک شده است. سپر عقب نیز به صورت یک تکه ساخته شده از آلومینیوم تراش خورده است. در داخل اتاق نیز از صندلی‌های حرفه ای سبک وزن، یک سیستم ناوبری کامل، ترمز دستی هیدرولیکی و سیستم هیدراتاسیون برای هر دو سرنشین در نظر گرفته شده است.


کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

بر روی صندلی های نیز از پوشش فلورسنت استفاده شده تا فرصت شخصی سازی را به مشتریان سینگر بدهد. طراحان شرکت سینگر حتی از اهرم تعویض دنده و فرمان با طراحی اختصاصی خود در داخل این ۹۱۱ سافاری استفاده کرده اند. در مورد قیمت این مدل خاص و چشمگیر همین بس که برچسب قیمتی ۷ رقمی برای آن باید بپردازید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=351643

ثبت نظر

-